האנשים של אוטוויק: רון לוי, מנהל המכירות, אולם התצוגה

במדור זה נארח את האנשים שמאחורי השם 'אוטוויק' – במחלקות השונות ובתפקידים השונים.

ראשון האורחים הוא רון לוי – מנהל המכירות.  

בכמה מילים – מה עושים באולם התצוגה של אוטוויק?

מדובר באולם תצוגה של רכבי יונדאי, בו אנו מוכרים רכבי יונדאי ללקוחות פרטיים ועסקיים. למעשה אנחנו מלווים את הלקוחות בכל תהליך רכישת הרכב: הסברים על הדגמים, הליך המכירה עצמו, שלבי המימון השונים, טרייד אין ועוד. אנחנו תמיד משתדלים מאוד לתת ללקוחות את השירות הטוב ביותר: לטפל בפניות באופן אדיב ומהיר, לסייע ולבוא לקראת הלקוח בכל מה שניתן, וכמובן – לתת תשובה מלאה ומוסמכת על כל שאלה. 

מה ההבדל, בעצם, בין אולם המכירה של אוטוויק בירושלים לאולם מכירה של יונדאי בכל מקום אחר בעולם?

זה אולי נשמע מוזר, אבל אין הבדל: כל אולמות המכירה של יונדאי בעולם מתנהלים לפי אמות המידה העולמיות של יונדאי, ובפיקוח של היבואן המקומי (בישראל – קבוצת כלמוביל). למעשה, הצוות המקצועי והחם שלנו הוא ההבדל (היחידי!) בינינו לבין שאר העולם. 

כמה אנשים במחלקה?

באולם המכירות ארבעה אנשים – מנהל המכירות (אני), ולצדי שלושה אנשי מכירות – רונן (הסגן שלי), תמיר ואלכס.

באילו תקלות מטפלת המחלקה?

בניגוד למרכז השירות (שנמצא קומה מתחתינו), אנחנו מטפלים בכלי רכב חדשים… כך שאין תקלות מהסוג הזה. התקלות שיוצא לנו להתעסק איתן הן לא ממש תקלות – הן לכל היותר מייל שלא הגיע ליעדו או צבע מסוים של מכונית שחסר במלאי הארצי. 

איזו מחלקה באוטוויק הכי "צמודה" אליכם?

אנחנו עובדים בצמוד עם כל מחלקות אוטוויק – המוסך, פחחות, מכונאות. הרבה מהלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים, כלומר הרכב הקודם שלהם היה מטופל במוסך אוטוויק, וכשהם רוצים לקנות רכב חדש – הם פונים אלינו.

יצא לך להיתקל במקרים מיוחדים או בבקשות יוצאות דופן?

לרוב, שגרת העבודה שלנו לא כוללת הרבה הפתעות, אבל יש סיפור אחד שקרה לפני הגעתי לכאן: שני לקוחות הזמינו מכוניות זהות לחלוטין, עם אותו צבע, וברגע האחרון נמנעה טעות, כשכמעט החליפו בין הרכבים. התקלה התגלתה בזמן, ולא נגרם שום נזק. עוד סיפור קצת יוצר דופן: לקוח שביקש שבמספר הרישוי שלו יהיו ספרות מסויימות, ולא יופיעו ספרות אחרות. בנוסף, היה צריך לוודא שסכום הספרות יהיה מספר בו הוא מאמין… נכון, זה היה קצת כמו פסיכומטרי – אבל שירות זה שירות, ועשינו גם את זה!

ולפני סיום – כמה מילים עליך?

אני ירושלמי, נשוי ואב לשלושה ילדים. נכנסתי לתחום הרכב לפני 18 שנה (לפני שיונדאי הגיעה לארץ…), ולאחר כמה שנים של עבודה בענפים אחרים (אך בתחום המכירות), חזרתי לפני שנתיים לענף הרכב והתחלתי לעבוד באוטוויק.    

תגיות:
השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם: