הרכב במוסך, אתם במשרד – וממשיכים לעקוב אחריו

 

הרכב נכנס לטיפול בשעה 8 בבוקר, יועץ השירות הבטיח שהכל יהיה מוכן עד השעה 15:30 (או אפילו 12:00 בצהריים). עד היום, אם רציתם לדעת מה קורה עם התכשיט היקר והנוצץ שלכם בכל רגע נתון, הייתם צריכים להתקשר לצוות הקבלה ב'אוטוויק' או לחכות בסבלנות לשיחת עדכון. אבל כל זה היה פעם – מהיום, המעקב שלכם יכול להתבצע בצורה רציפה, נעימה, מדוייקת וקלה יותר: שירות 'עוקבים אחריך' באתר אוטוויק מספק מידע עדכני (מתחדש בכל 10 דקות) על התקדמות הטיפול ברכב. האפשרות למעקב מקוון אחרי מצב הרכב היא אחד החידושים המרכזיים והבולטים באתר האינטרנט החדש של 'אוטוויק', שהושק לאחרונה. המעקב מבוצע באמצעות חיבור של מערכת המידע הפנים-ארגונית של אוטוויק.

 

תהליך ההזדהות בכניסה לשירות כולל את מספר הרכב (עם המקפים), ואילו הקוד הוא מספר תעודת הזהות של בעל הרכב. במקרה שהרכב רשום על שם חברה או עמותה, הסיסמא היא מספר הח"פ. בשני המקרים יש להקיש תשע ספרות מלאות, כולל מספר הביקורת. הגלישה באתר החדש מותאמת גם לגולשים באמצעות כל סוגי הסמארטפונים. כדי לאפשר לכם לעקוב אחרי הרכב שלכם, נשלחת לכל לקוח הודעת SMS זמן קצר לאחר פתיחת כרטיס העבודה. בהודעה מופיע קישור לדף 'הרכב שלי' באתר אוטוויק, בו ניתן להקיש את מספר הרכב ואת הסיסמה – ולעקוב אחרי הרכב.

הרכב שלי

שירות זה הוא חלק ממהלך כולל של הנגשת השירות באוטוויק והפיכתו לזמין בכל אמצעי התקשורת.

בעתיד נרחיב עוד יותר את מגוון השירותים המוצעים באופן מקוון. 

לעמוד הרכב שלי >>

השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם: