חמישה סוגי נהגים שמגיעים למוסך יונדאי

אנשי השירות שבדלפק הקבלה במוסך יונדאי מקבלים מדי בוקר – ולמעשה, לאורך כל היום – את הלקוחות שלנו. סוגי הנהגים שמגיעים אלינו הם כמספר המכוניות שמגיעות, ובכל זאת, לרגל הפסח, ניסינו 'לסדר' את הנהגים המגיעים אלינו לפי סוגים – והתוצאה לפניכם:

(הכתיבה בלשון זכר היא לצורך הנוחות בלבד, וכמובן שישנם נהגות ונהגים מכל אחד מהסוגים!)  

הנהג המסודר – הגיע למוסך  יונדאי לאחר שקבע תור מראש, עד כמה שאפשר קרוב ליום המיועד לטיפול התקופתי (שנה מהטיפול הקודם, או 15,000 ק"מ, ברוב הדגמים). הוא יודע בדיוק מה הקילומטראז' אפילו בלי להסתכל בשעון, בירר מראש כמה יעלה הטיפול, וגם יודע בדרך כלל באיזו שעה לחזור למוסך ולאסוף את הרכב המוכן.   

הנהג הממהר – מגיע למוסך יונדאי קצת לפני שמונה, וחייב להיות בעבודה בשמונה. הוא פחות מתעניין לשמוע פרטים על הטיפול, אבל חשוב לו לדעת מתי הרכב יהיה מוכן. והכי חשוב לנו – לתת לו מונית בחינם למקום העבודה, שלא יאחר חלילה!   

הנהג המקצוען – הלקוח הזה מגיע למוסך יונדאי עם הרבה אהבה לרכב והרבה סקרנות בריאה. הוא לא מסתפק בשיחה השגרתית עם מתאם השירות או עם יועץ השירות: הוא ישקע בשיחה עם מנהל העבודה, ועם בוחן הרכב, וישמח להסביר בפירוט בדיוק מאיפה המנוע מרעיש ומה לדעתו הגורם לכך.  

הנהג העסוק – הנהג הזה בכלל לא מופיע במוסך יונדאי– הוא נעזר בשירות השינוע שלנו, ונשאר בבית בזמן שאנחנו מגיעים אליו, אוספים את הרכב אל המוסך, מטפלים בו – ומחזירים אותו עד הבית.  הנהג המוטרד – הרכב שלו אמנם הגיע אל מוסך יונדאי כדי לטפל בנזקי תאונה, אבל מה שמטריד אותו (בעיקר) זה פרט קטן אחד: זה יכול להיות האוויר בגלגלים, השריטה הקטנה בכנף או הרדיו ש'תקוע' על תחנה שהוא לא אוהב.   

הנהג הרגוע – לנהג הזה יש זמן היום, והוא מנצל אותו היטב: הוא ממתין לרכב בחדר ההמתנה של המוסך, עובר על העיתונים, עושה לעצמו כוס קפה בפינת השתיה, פותח את הלפטופ ומתחיל את יום העבודה שלו בשלווה. הוא ידוע שכאשר הרכב יהיה מוכן – אנחנו כבר נודיע לו.  

…אלה רק חמישה סוגים, ואנחנו בטוחים שיש עוד הרבה כאלה. איזה סוג של נהגים אתם, כאשר אתם מגיעים למוסך?   

כתבו לנו, ונשמח לפרסם.   

השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם: