האנשים של אוטוויק: נביל חשים ועובד משה, מנהלי מחלקת הפחחות


במדור זה נארח את האנשים שמאחורי השם 'אוטוויק' – במחלקות השונות ובתפקידים השונים. הפעם האורחים שלנו הם נביל חשים ועובד משה, מנהלי מחלקת הפחחות.

באילו תקלות מטפלת המחלקה?

אנחנו מטפלים בכל בעיה שקשורה למעטפת החיצונית של הרכב, ל'פח' שלו: החל משריטה קטנה שמצריכה צביעה חדשה, דרך 'מכות' יותר משמעותיות שדורשות יישור של הפח, ולצערנו גם תיקון של תאונות עם נזק יותר רציני, שיכול לכלול החלפה של דלת, כנף או מכסה מנוע, ואפילו שיפוץ יסודי של כלי רכב פגועים ותיקוני שלדה.  

מה האתגר המיוחד בעבודה במחלקת הפחחות?

המחלקה שלנו כוללת למעשה שני חלקים – פחחות וצבע. בשני סוגי העבודה יש כמה מרכיבים מיוחדים: ראשית, זו עבודה יצירתית שדורשת דיוק וסבלנות. המטרה שלנו היא להחזיר לרכב את הצורה המקורית שלו ואת הצבע המקורי שלו, עד כמה שניתן.

אנחנו נעזרים במיכשור מיוחד – למשל 'מותח השלדות', כלים שעובדים בלחץ אוויר ועוד. ויש כמובן את תנור הצבע, שזה מעין 'חדר' בגודל של מכונית, שבו נעשית הצביעה (בהתזת צבע) ולאחר מכן הייבוש של הצבע בחום.   

כמה אנשים במחלקה?

עובדים אצלנו חמישה פחחים ושני צבעים.

תקלה מיוחדת/סיפור יוצא דופן

לקוח שצבענו לו את הכנף של הרכב הגיע לאחר מספר חודשים והתלונן שהצבע מתקלף, שהתיקון שעשינו הוא חובבני ובקיצור – לא היה מרוצה. זיהיתי במבט ראשון שהצבע באמת לא היה מקורי – דבר שלא יכול להיות, כי אנחנו עובדים אך ורק עם הצבע המקורי של היצרן. העליתי את הרכב על המנוף ופירקתי את הכנף. מתחת לשכבת הצבע העליונה הסתתרה שכבת הצבע שאנחנו צבענו – וגיליתי גם סימנים של תיקון מכה בכנף.

הסתבר שחבר של הלקוח שאל ממנו את הרכב, עשה תאונה – ותיקן אותה, בלי ידיעתו – אצל פחח חובב, שהשתמש בצבע לא מקורי. בשורה התחתונה: התנצלות, תיקון, צבע מקורי – ולקוח מרוצה עם כנף מבריקה.  

968wz2v2
 


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין