המדריך לשמירה על צבע הרכב


שמירה על צבע הרכב היא שמירה על ערכו. מעבר לכך, הרבה יותר נעים להיכנס לרכב שמור – רכב שנראה טוב מבפנים ומבחוץ. הטיפים הבאים יעזרו לכם לשמור על צבע הרכב לאורך שנים.

  • הגנה מהשמש – לא רק בני האדם נדרשים להגן על עורם מפני קרני השמש.  צבע הרכב, שהוא 'העור' של הרכב, נפגע גם הוא מקרינת השמש. בארצנו החמה, נזקים אלה משמעותיים לאורך זמן ולכן יש להשתדל ולהחנות את הרכב בצל או לכסותו.
  • יונים, מביאות מזל? לשלשת יונים אולי מביאה מזל, אבל היא בהחלט לא 'בריאה' לצבע הרכב. גם עלים, פירות שנושרים או שרף שנוטף על הרכב – כל אלה יכולים לגרום לפגוע בצבע. פגיעה זו גדלה עוד יותר בשילוב עם קרינת שמש ישירה. מומלץ להימנע מחנייה מתחת לעצים המשירים עלים או פירות.
  • מקלחת אחרי הים – האוויר בקרבת חוף הים מכיל מלח, הפוגע בצבע. חניתם ליד החוף? מומלץ לשטוף את הרכב לאחר מכן כדי להיפטר מהמלח שהים 'שלח' אליו.
  • טיפול מונע – מומלץ למרוח את הרכב בווקס מספר פעמים בשנה, רצוי לפני חילופי עונות. הווקס עוטף את הרכב בשכבה חיצונית המגנה על צבע הרכב מפני פגעי אקלים, לשלשת ציפורים, עלים, פירות, שרף ואבק.
  • הרכב שלכם חיוור? פוליש לרכב יחזור להחזיר לו קצת את הצבע. הפוליש מסיר את השכבה העליונה של הרכב ובכך למעשה עוזר 'לתקן' צבע דהוי. במקרה של פגיעות חמורות יותר בצבע, מומלץ לתקן אותן במוסך מורשה לפני בוא הקיץ ובטרם החשיפה לשמש תחמיר את המצב.
  • קודם כל ניקיון – שטיפת הרכב צריכה להיעשות באופן שוטף וסדיר על מנת לצמצם נזקים אפשריים של מזיקים חיצוניים כמו צואת יונים, פירות עץ וכדומה. אם אתם שוטפים את הרכב באופן ידני השתמשו רק במוצרי ניקיון המיועדים לרכב שכן מוצרים אחרים עלולים לפגוע בצבע. דאגו לייבש את המים גם במקומות הנסתרים כדי למנוע התפתחות של חלודה.

יש שאלות?

הצוות המקצועי של אוטוויק ישמח לענות על שאלות בנושא צבע הרכב או בנושאים מקצועיים אחרים.
כתבו לנו ל: service@autovik.co.il ונשתדל לענות בהקדם האפשרי.


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין