יונדאי 2015: המכונית הפרטית הנמכרת ביותר


מספר המכוניות החדשות שעולות על כבישי ישראל ממשיך לגדול, וסיכומי איגוד יבואני הרכב מלמדים כי בשנת 2015 נוספו למעלה מרבע מיליון מכוניות. אם לדייק – 254,748 מכוניות, המיוצרות על ידי 46 יצרנים שונים. חדשות טובות לדגמי יונדאי 2015 – יונדאי שמרה על הבכורה בשוק המכוניות הפרטיות. מה עוד? 

הנה כמה מהנתונים המעניינים שמצאנו בסיכום השנה:

1.     יונדאי, מובילה בפרטיות

המכוניות הפרטיות הן הסגמנט המרכזי בשוק הרכב – כמעט 200,000 מכלל המסירות הן של מכוניות פרטיות. בסגמנט זה יונדאי שמרה על הבכורה, ומסרה מעל 26,500 מכוניות.

 

2.     הסגמנט העולה: רכבי שטח

רכבי השטח, ובשמם המקצועי יותר – SUV (קיצור של Sport Utility Vehicle), הם הסגמנט שגדל באופן מרשים במיוחד השנה: השנה נמסרו מעל 41,000 רכבי שטח, לעומת מעט פחות מ-30,000 בשנת 2014. הנהנית העיקרית מהזינוק היתה החברה האחות של יונדאי, קאיה, שמובילה את המסירות בסגמנט זה ומסרה כרבע מהן [דבר שהציב אותה במקום הראשון בסך המסירות השנה]. לא פחות מ-4490 רכבי שטח של יונדאי נמסרו השנה, כ-900 יותר מאשר בשנה שעברה.

 

3.     מצעד הנדירים

בתוך כמות גדולה כל כך של כלי רכב, מפתיע למצוא מותגים וסגמנטים בהם נמסר רכב אחד בלבד או כלי רכב בודדים.

רק רכב שטח אחד של קרייזלר ואחד של רנו נמסרו השנה, ארבע מכוניות פרטיות של פרארי ושתי מכוניות פרטיות הנושאות את לוגו לנצ'יה. 

 

4.     רכבי יוקרה

מותגי היוקרה מיובאים ארצה בטפטוף. עם זאת, מעניין לראות את היחס בין המותגים השונים: ביואיק נעלמה לחלוטין מטבלת המסירות השנתית (לעומת 31 מסירות בשנה שעברה); קאדילק חדשה נמסרת כמעט בכל יום, בממוצע; פורשה – אחת לשבועיים; מזראטי – אחת לשבוע וחצי, ויגואר – אחת לחמישה ימים.

 

5.     כל כמה דקות נמכרת יונדאי?

כאמור, בשנת 2015 נמכרו 31,250 מכוניות  יונדאי. מכיוון שבכל שנה יש בערך 300 ימי עבודה (52 שבתות ובנוסף – חגים שונים), הרי שבממוצע – בכל יום עבודה נמכרו כ-100 מכוניות. ואם נרצה לדייק יותר – מרכזי המכירות פתוחים כ-8 שעות בכל יום עבודה (כ-480 דקות), והנה הגענו לתוצאה הסופית: בשעות העבודה, בכל 5 דקות בערך נמכרת יונדאי בישראל.

 

ועכשיו, אתם מוזמנים לבדוק איפה אתם עומדים וכמה רחוק אתם מגיעים בכל שנה. נסיעה טובה ונסועה צנועה ומהנה!


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין