לידיעת המנהלים: יונדאי i40


ירושלים התברכה ביופי, במזג אוויר נעים (בקיץ בלבד) ובעוד דבר: ירושלים התברכה במנהלים רבים. הריכוז הבולט של מוסדות ממשלה, מרכזים רפואיים, אוניברסיטה וארגונים ארציים מתבטא בין השאר בריכוז גבוה במיוחד של מנהלים. ומנהלים, כידוע – נוסעים במכוניות מנהלים. עד השנה, יוצגה יונדאי בקטגוריה זו על ידי יונדאי סונטה.

הקדנציה של יונדאי סונטה הסתיימה לפני כשלוש שנים (2010) ואת מקומה תפסה השנה ליד שולחן הדירקטוריון יונדאי i40 החדשה – יצירה נוספת בסידרת ה-i, סידרה הזוכה להצלחה הן על הכביש והן בטבלת המכירות.

יונדאי i40 מגיעה לארץ בשני גימורים – 'elite' או 'premium', בטווח המחירים שבין 168,500 – 209,000]. נפח המנוע זהה – 1999 סמ"ק, וגם עוצמתו זהה – 177 כוחות סוס. רק 10 שניות יידרשו כדי להגיע מ-0 ל-100 קמ"ש, והמהירות המירבית שניתן להגיע אליה ב-i40 היא 209 קמ"ש – אך מטעמים מובנים, מומלץ שלא תנסו לעשות את זה בכבישי ירושלים. 

המעבר מיונדאי סונטה ליונדאי i40 השיג גם שורת שיפורים – בצריכת הדלק הממוצעת – 13.3 ק"מ לליטר בממוצע (9.6 ק"מ לליטר בנהיגה עירונית, 16.9 ק"מ לליטר בנהיגה בינעירונית), לעומת ממוצע של 12 ק"מ לליטר בלבד בסונטה; ה-i40 מציגה גם שיפור בשמירה על איכות האוויר של ירושלים, וזוכה לדרגת זיהום טובה יותר (רמה 11 במקום 12 אצל הסונטה). 

הבטיחות גם היא בסימן שיפור, וליונדאי i40 החדשה לא פחות מ-9 כריות אוויר, לעומת 6 'בלבד' בסונטה. רוחב בסיס הגלגלים, המשפיע על בטיחות הנהיגה, התרחב ועלה מ-273 ס"מ ל-277 ס"מ. נפח תא המטען הוגדל ל-505 ליטרים (לעומת 462 בסונטה), ואם אתם חוששים שהחניה במרכז ירושלים תהיה קשה יותר – אתם טועים: אורכה של היונדאי-i40 התקצר ב-6 ס"מ לעומת אחותה הבכורה, והיא השילה ממשקלה לא פחות מ-40 קילו (1510 ק"ג במקום 1550!).  

ומה בעניין הפינוקים והאבזורים המיוחדים?

ובכן, בשביל ליהנות  מהרשימה המלאה תצטרכו להזמין את הדגם היוקרתי יותר, אך שימו לב מה כוללת הרשימה במקרה הזה: בקרת אקלים ופתחי איוורור גם מאחור. יונדאי i40 התברכה ברגישות מיוחדת (שאינה מאפיינת מנהלים רבים) – חיישני רוורס וגם חיישני גשם; כדי לשמור על התחושה הנעימה של הנוסעים היא מאובזרת בחימום מושבים, בגג שמש פנורמי, בריפוד עור (גם על ההגה ועל ידית ההילוכים!), וכדי לחסוך זמן ולהעניק נוחות מיוחדת – היא גם מאפשרת התנעה של המכונית לפני הכניסה לרכב. 

ועוד פרט אחד חשוב – לא חייבים להיות מנהלים כדי לנהוג ביונדאי i40 ברחובות ירושלים. אתם מוזמנים להתקשר אלינו ולהזמין נהיגת מבחן ללא כל התחייבות. 

להזמנת נהיגת מבחן>>

לקטלוג i40 >>
 


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין