מבלים במקומות ממוזגים


החופש הגדול ממש מעבר לפינה, הילדים מסיימים את בית הספר ואפילו הקייטנות יגיעו בסופו של דבר לסיומן. בין הבריכה למזגן של הבית יש עוד כמה אפשרויות לעבור את החמסינים בשלום. ריכזנו כמה הצעות לבילוי משפחתי, בכולן ללא יוצא מן הכלל יש מזגן.

מוזיאון המדע על שם בלומפילד

אם המילה מוזיאון מעוררת בכם מחשבות על מסדרונות ארוכים ושקטים ותמונות שמותר להביט בהם אבל אסור לגעת, הגיע הזמן להחליף את הדיסק.

במוזיאון המדע מגוון רחב של תערוכות אינטראקטיביות, בהן הילדים יכולים לגעת, לנסות, להתנסות ועל הדרך גם ללמוד משהו… אור ומים, כח הכבידה וההתנהגות האנושית, כל אלה ועוד נלמדים בדרך חווייתית ומהנה. בקיצור, זאת ההזדמנות שלכם להעניק לילדים בילוי שהוא גם חוויה מעשירה (וממוזגת, כבר אמרנו?). גם אם כבר הייתם, ילדים נהנים לחזור על חוויות והמוזיאון הוא דינאמי כך שתמיד יש משהו חדש. למשל התערוכה "Deep – מסע לקרקעית האוקיאנוס", אשר שנפתחה בתחילת החודש.

מה ומתי המוזיאון פתוח בימים שני עד שבת משעה 10:00 בבוקר. ביום ראשון סגור. מומלץ לברר את שעות הפעילות המדויקות ואת מחיר הכניסה באתר המוזיאון: www.mada.org.il

טרמינל – מעלית הזמן

רובנו שוכחים שאפשר וכדאי להיות תיירים גם במדינתנו. כאן קרוב יש מגוון של אטרקציות, שלא היינו מפספסים אם הן היו במסלול הטיול שלנו בחו"ל למשל, אחת מהן היא מעלית הזמן. המקום מציע כיום ארבעה מסעות שונים: מסע מרגש אל ירושלים העתיקה ועירו של שלמה המלך, מסע אל גוף האדם – איך מערכות הגוף פועלות ואיך אנחנו נראים מבפנים, מסע ביקום – כדור הארץ והפלנטות מסביב ומסע במרחבי הזמן והתרבות של הודו. המסעות כולם כמובן מתרחשים בישיבה, באולם קולנוע משוכלל ומלא באפקטים.

מה ומתי המעלית פועלת בכל ימות השבוע. צריך להזמין מקומות מראש. טלפון להזמנות ולבירורים 02-6248381 או באתר טרמינל – מעלית הזמן ירושלים:  www.time-elevator-jerusalem.co.iI

באולינג

לפעמים בא לנו לתת מנוחה למוח וגם לעיניים. לבלות עם המשפחה במקום שאפשר גם לעשות כיף, גם לדבר וגם שתהיה תעסוקה. אבל לא יותר מידי תעסוקה, כן? בכל זאת באנו לנוח. מה יותר מושלם לכך מבאולינג. גם פעילות גופנית: כדור, ריצה קצרה והנפות ידיים. גם מנוחה (או בעיקר מנוחה…), אפשר לשבת, לשתות קפה או קולה קרה, לשוחח בנחת ולהעיר לאחרים על הביצועים שלהם. הכי סרט אמריקאי.

מה ומתי באולינג לב תלפיות, האומן 17 קניון לב תלפיות ירושלים 02-6782000, סטרייקינג באולינג, סופה 7 מישור אדומים מעלה אדומים 057-9374222.

 


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין