מהמוסך למסלול: הצצה אל מאחורי הקלעים של אוטוויק


לאהבת הרכב של צוות אוטוויק יש 2 פנים: במהלך השבוע אנחנו מחטטים בקרביים של מכוניות, כדי להבטיח שימשיכו לשרת אתכם נאמנה. סופי השבוע, לעומת זאת הם סיפור אחר לגמרי.

במהלך השנים האחרונות הקדשנו את כל סופי השובע ואת כל השעות הפנויות במהלך השבוע להקמת קבוצת ראלי מקצועית, על טהרת צוות המוסך. גולת הכותרת של הקבוצה היא מיצובישי פג'רו ארוך בנזין מודל 95.

הפג'רו שלנו החלה את דרכה בידיו האמונות של ניר ברקת, שרכש אותה כדי להכינה לסיבוב במרוץ "פריז דקאר" היוקרתי, ואז עברה אלינו. אבל לפני שנגיע למרוץ החשוב בעולם, כמה פרטים על הפג'רו שלקחה אותנו כל הדרך אליו.

כדי להבטיח שהיא תהפוך לחיית שטח אמיתית, שלחנו את הפג'רו לסדנת "ראליארט" בצרפת. בסדנה פירקו אותה לגורמים והפכו אותה למועמדת ראויה להתמודדות, בהתאם לתקנות המרוץ הקפדניות: הגחון מוגן, מערכת המתלים ומערכת ההנעה שופרו ומערכת הפליטה והמרכב נבנו מחדש בתהליך שכלל הסרה של המושבים המקוריים ושל הדיפונים והחלפתם בצמד מושבי מרוץ של "ספארקו". את המושב האחורי החליף מיכל דלק בנפח של 300 ליטרים.

עכשיו כבר היינו מוכנים לצאת לשטח. השילוב של משקל מרשים ושל מתלים מהמעלה הראשונה, הפכו את הנהיגה בפג'רו לחוויה יוצאת דופן. במהלך השנה האחרונה צברנו יותר מ-1000 ק"מ מבסגרת תחרויות שונות שנערכו ברחבי הארץ, לרבות הזכיה הרביעית ברציפות בראלי חרמון-אילת.

גולת הכותרת של מסעותנו בפג'רו (זה המקום לקיים את ההבטחה מהפסקה השלישית) היתה, ללא ספק, ההשתתפות ב"ראלי דקאר". המירוץ עצמו וכל ההתרחשות סביבו הצדיקו בכל רגע את המעמד המיתולוגי שלו זכה. 

והפג'רו? היא גמעה את המרחקים הללו בקלילות ובמהירות מעוררות השתאות. הרכות שבה היא חצתה את תנאי השטח הקשים השכיחה מאיתנו לפעמים שאנחנו נמצאים בעיצומו של מירוץ. ויתרה מזאת, היא עשתה את זה בלי אף תקלה, גם במקומות שהיו מרסקים כל רכב אחר.


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין