מה חדש בעולם הגאדג'טים לרכב?


גם אתם משוגעים על עולם הרכב, ומאבזרים את הרכב שלכם מכל הבא ליד? אספנו עבורכם עשרה גאדג'טים חדשים מעולם הרכב – חלקם יעילים, חלקם משעשעים, וכולם מושלמים לחולי ההגה:

מראה רב שימושית: גם מראה – וגם דיבורית בלוטות'

הכירו: מראה קדמית שמשמשת גם כדיבורית בלוטות'. מספר הטלפון מופיע בתחתית המראה, כך שלא צריך להסיר את העיניים ואת תשומת הלב מהכביש. בדיבורית ניתן להשתמש בספיקר רגיל או באוזנייה מיוחדת. בנוסף, אם תאמרו בקול את המספר אליו אתם רוצים לחייג – הדיבורית תחייג בעצמה. 

Gadget

מחשב דרך לנהגים מתקדמים

הגאדג'ט הזה מיועד לנהגים "מתקדמים" שלא מסתפקים במחשב הדרך האינטגרלי. המסך יציג לכם את נתוני המנוע המדויקים לאורך כל הנסיעה: נתונים סטטיסטיים על פעולות המנוע וקודים של תקלות, נתונים על צריכת הדלק, רמת המתח במצבר, טמפרטורת נוזל הקירור ועוד סטטיסטיקות מפורטות על המהירות הממוצעת, זמן הנהיגה והמרחק.

מוכר? שֶלט LCD להעברת מסרים

רוצים להעביר מסר לנהגים שמסביב? אין צורך בצעקות או במחוות לא ברורות. שלט LCD למכונית הוא דרך אלגנטית להעביר מסרים לנהגים מסביב: סמיילי, שמור מרחק, תודה שנתת לי להשתלב, מוכר? או כל מסר אחר שתרצו להעביר לשכנים שעל הכביש.

מצת שהוא מתאם USB

גאדג'ט שהופך את שקע המצת ברכב לשקע USB, באמצעותו אפשר להטעין את הטלפון הנייד או כל גאדג'ט אחר. זהו מתאם קומפקטי ושטוח, שמומלץ אם אתם בנסיעות ארוכות או יוצאים לטיולים ורוצים להטעין את המחשב הנייד, הטלפון הנייד או כל מכשיר אחר.

איפה חניתי? GPS לאיתור הרכב

איפה הרכב חונה? האם הוא זז? שתי שאלות שכל נהג ישמח לדעת את התשובה להן, והצעצוע הזה עונה עליהן בקלות: זו בעצם קופסה שחורה המוצמדת לרכב ומדווחת בזמן אמת באמצעות SMS אם הרכב שלכם עוזב את החניה שלכם על ידי נהג אחר. המכשיר נותן דיווח מדויק על מיקומו של הרכב באמצעות חיישן ה- GPS ואפילו מאפשר לכם "להשבית" את הרכב מרחוק. אפשר להשתמש בזה גם לפיקוח על הילד שלקח את האוטו: הקופסה תשלח לכם הודעת SMS ברגע שהרכב עבר את גבול מהירות שהגדרתם מראש או אם הרכב חרג מטווח מרחק מסוים שקבעתם מראש.

הינשוף הביתי: בדיקת שתייה עצמית

האביזר הזה מחליף את הינשוף המשטרתי: מכשיר לבדיקת אלכוהול עצמית. נושפים לתוכו ומקבלים תוצאה של כמות האלכוהול בדם.

לעולם בעקבות השמש: מטען סולארי למצבר

הנה לכם לוח סולארי שמתחבר למצת הרכב, וטוען את המצבר באנרגיית שמש נקייה וזולה. נוסעים לתקופה ארוכה? כבר לא צריך לבקש משכן שיתניע עבורכם את הרכב מדי פעם כדי לשמור על המצבר. פשוט חברו אותו למטען סולארי.

גז, ו… אקשן! – מצלמת HD

מצלמה אקשן לנהיגה נועדה כדי לצלם את הנהיגה שלכם בזווית אקסטרימית במיוחד, באיכות full HD . התוצאה היא סרט אקשן לכל דבר. ניתן להשתמש בה גם בכל פעילות אקסטרימית אחרת כמו רכיבה על אופנוע, צניחה או ספורט ימי.

נסיעה במעקב: GPS סמוי

דיסק-און-קי ובו שבב  GPS אותו ניתן להצמיד לרכב במקום מוסתר, באמצעות מגנט. על גבי הדיסק נשמר תיעוד מפורט (עד שלושה שבועות) עם פירוט מלא על כל המקומות, המסלולים והמהירויות שהרכב נסע. זה במקרה שאתם רוצים לפקח, למשל, על הנהיגה של הצעירים במשפחה.

עושים עיניים: ריסים לפנסים

ולסיום, קצת יופי: "ריסים" המודבקים על פנסי החזית של האוטו. למה זה טוב? כדי לעשות טוב לרכב, וגם לכם. אחרי הדבקת הריסים, הרכב שלכם יקבל מראה אנושי ומשעשע. הריסים עשויים מחומר גמיש הנצמד בקלות באמצעות סרט הדבקה. הדבק ניתן גם להסרה בקלות ואינו פוגע בצבע הפח.


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין