מיצובישי אאוטלנדר – מחוברת לשטח, מתחברת לשקע הביתי


שנים עשר דברים שלא ידעתם על המיצובישי אאוטלנדר החדשה:

MayOut2

 

1    הדגם הראשון של מיצובישי אאולטנדר הוצג בשנת 2001, כרכב המשלב תכונות של רכב שטח (כגון שילדה גבוהה ועבירות בתנאים קשים), יחד עם רמת גימור וצריכת דלק האופיינית יותר לרכבי עיר. נפח המנוע של הדור הראשון נע בין 2 ליטר ל-2.4, עם תיבת הילוכים בת 4 או 5 הילוכים.

2    בשנת 2006 הושק הדור השני של האאוטלנדר, שהוצע בנפחי מנוע של 2 ליטרים עד 3 ליטרים, ועם 5 או 6 הילוכים. זהו הטווח שנשמר גם בדור השלישי.

3    הדור השלישי של האאוטלנדר הוצג לראשונה בתערוכת הרכב של ז'נבה בשנת 2012. מכירתו בשוק האירופי החלה בספטמבר 2012, ולשוק הישראלי – בשנת 2014. 

4    מתחברת לשקע החשמלי הביתי, ומנוהלת מהסמרטפון – הגירסה ההיברידית של הרכב – מיצובישי אאוטלנדר P-HEV תצא למכירה בישראל במחצית 2014, וניתן יהיה לטעון אותה בכל שקע חשמלי ביתי. האות P בשם הדגם היא קיצור של 'plug in'.

5    מיצובישי אאוטלנדר החדשה מתאפיינת בחסכון באנרגיה ובהתחשבות מירבית בסביבה: בין היתר, מותקנת בה מערכת Stop&Go המדוממת את המנוע בעצירה.

6    בקרת שיוט אדפטיבית (ACC – Active Cruise Control) היא המילה האחרונה בתחום הרכב, וניתן למצוא אותה ברכבי יוקרה בלבד. היא משלבת בין חווית נהיגה אולטימטיבית ובטיחות ברמה אחרת.

7    שלדת פלדה קלה אך חזקה במיוחד, כריות אוויר (שבע), ומערכות נוספות – בקרת שיוט, התרעה על מעבר נתיב, הגבלת מהירות נסיעה ועוד.

8    חיים בסרט: מצלמה אחורית המדמה את נסיעת המכונית לאחור, וכן מסך תצוגה לנסיעה לאחור, מאפשר לכם לחנות בביטחה ולהתנהל בראש שקט גם בחניונים העמוסים ביותר.

9    פתיחת תא מטען חשמלית היא עוד תכונה 'קטנה' שמעניקה הקלה גדולה ביום יום: מכסה תא המטען נפתח במלואו בלחיצת כפתור פשוטה של הנהג. (בחלק מהדגמים).

10  התנעה בלחיצת כפתור – בחלק מרמות הגימור, ניתן להתניע את הרכב באמצעות לחיצה על כפתור ההתנעה, בתנאי שהמפתח נמצא בתא הנוסעים (למשל, בכיסו של אחד מהם).

11  בישראל, משווקת מיצובישי אאוטלנדר בשלושה גימורים: מיצובישי אאוטלנדר INVITE, מיצובישי אאוטלנדר INSTYLE ומיצובישי אאוטלנדר INSTYLE SR. שלושתם בנפח מנוע של 1,998 סמ"ק, וצריכת דלק צנועה של עד 5.4 ליטרים למאה ק"מ.

12 בקרוב ישווק בארץ מיצובישי P-HEV

 


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין