מכינים את הרכב לנסיעה ארוכה


אחרי חורף סוער או אחרי חורף יבש – חופשת הפסח היא הזדמנות מעולה לצאת. לצאת מהבית, מהעיר ומהסביבה הקרובה ולטייל. ונסיעה ארוכה – לא משנה אם היא למסלול רגלי בגליל או לדודים בדרום – דורשת התארגנות קצת שונה. שמירה על ההמלצות הבאות יכולה להפוך כל נסיעה ארוכה לנעימה ובטוחה יותר:

טיפ #1 לנסיעה ארוכה: שימו עין על ג'ק

בדיוק כשתצטרכו אותו, הוא לא יהיה שם. מדי פעם מומלץ לעשות 'ספירת מלאי' ברכב ולוודא שכל האמצעים הנחוצים נמצאים ותקינים: מגבה (ג'ק) ומפתח מתאים, ערכת הכלים, משולש אזהרה, אפוד זוהר, נורות חליפיות, מטף כיבוי, כפפות עבודה, צמיג חליפי. עם כל הכבוד לאינטרנט, עדיין אי אפשר להוריד ג'ק מהאתר שלנו.

טיפ #2 לנסיעה ארוכה: שימו שמן, שימו מים

לפני נסיעות ארוכות מומלץ לבצע בדיקה כללית של שמנים ונוזלים (שמן מנוע, שמן גיר, שמן הגה כוח, לחץ אוויר, תקינות הצמיגים, מים ברדיאטור, מים למגבים, נוזל בלמים).

טיפ #3 לנסיעה ארוכה: לתכנן מראש

נכון ש-ווייז יודע הכל, אבל כשמדובר בחיזוי מצבי הרוח, התקפי הרעב ורמות הסבלנות של בני המשפחה – כנראה שאתם תעשו עבודה יותר יסודית מכל אפליקציה.
נצלו את האופציות של ווייז (או של גוגל מפות או כל אפליקציית ניווט אחרת) ונסו לצפות את העומסים לאורך המסלול. בגוגל ניתן גם לבדוק את העומסים הצפויים באטרקציות השונות ובחנויות לאורך הדרך.
ההמלצה שלנו – לבדוק איפה ניתן לעצור להתרעננות של שתייה, לאכילה, לדלק או למתקני משחקים לילדים.

טיפ #4 לנסיעה ארוכה: פק"ל לרגעים מפתיעים

בנסיעות ארוכות יש מספר גורמים שלא תוכלו לחזות בדיוק או לשלוט בהם ולכן היערכות נכונה והצטיידות יכולה להקל במצבים מפתיעים: כסף מזומן, שתייה, נייר טואלט, אוכל עמיד במיוחד לרגעי משבר.

טיפ #5 לנסיעה ארוכה: רשימת שמיעה

יותר ויותר לקוחות וחברים מדווחים לנו על היכולות האדירות של פודקאסטים להפוך עמידה ארוכה בפקק לחוויה מהנה ומעשירה, ולהפוך שלישיית ילדים מלאי אנרגיות לקהל שקט ורגוע שאסור להפריע לו.
לכן הטיפ החמישי והאחרון שלנו הוא להכין רשימת השמעה מעניינת לקראת הנסיעה – אפשר להתמקד בתחומי העניין של הנוסעים, אפשר לחגוג על האירוע שאליו נוסעים או למצוא תכנים על היעד בו נטייל.
כמה רבי מכר שהלקוחות שלנו ממליצים עליהם:
כאן הסכתים – תאגיד השידור הוא מעצמת פודקאסטים אדירה, עם אלפי שעות של תכנים לילדים ("היסטוריה לילדים" עטור הפרסים, למשל), "מינהר הזמן" (למבוגרים), וגם בנושאי מוזיקה, אקטואליה, תרבות ופנאי, היסטוריה, ספרות, יהדות, פילוסופיה ועוד.
הפודקאסטים של N12 עוסקים באקטואליה אבל גם בהורות, פודקאסטים כלכליים איכותיים יש ב'דה מרקר' ובגלובס (חלקם בתשלום), וזה רק על קצה המזלג.

אבל ההמלצה החשובה ביותר בנסיעות ארוכת – וגם בקצרות – סעו בזהירות ונהגו בסובלנות!


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין