שישה דברים שכדאי להחזיק במכונית משפחתית


מי מאיתנו לא ישב במכונית, כשמאחור מספר ילדים חסרי סבלנות, ששואלים ללא הרף "נו, מתי מגיעים?" הנה לפניכם מספר דברים שכדאי שתמיד יהיו במכונית ויעזרו לכם להימנע ממצבים כאלה, אפילו בנסיעות ארוכות עם המשפחה:

1. אופציות בידור לילדים – תמיד כדאי להחזיק ברכב דיסקים של שירים שהילדים אוהבים, משחק וידאו נישא, ספר או משחקי קופסה. אפשר להתקין ברכב מכשיר די-וי-די לצפייה בסרטים או להביא מכשיר נייד.

2. משהו לנשנש? – ילדים תמיד שמחים כשיש משהו לאכול. לכן כדאי להחזיק ברכב מזון יבש, שתמיד יהיה זמין, כמו קרקרים, עוגיות או חטיפים. וכדי שהגרון לא יתייבש – רצוי שתחזיקו במכונית גם מספר בקבוקי מים. הדגמים החדשים של יונדאי מגיעים עם קירור ישיר של המזגן בתא הכפפות, שהופך למיני-מקרר ויכול לשמור על השתיה או על הפירות קרירים לאורך הנסיעה, גם בימי הקיץ.

3. אכלתם? עכשיו תנקו – אין הורים לילדים קטנים שלא מסתובבים בלי מגבונים לחים, אבל לא כולם זוכרים לשמור אריזה כזו ברכב. חשוב עד מאד, בנוסף לטישו, לשמור גם מגבונים לחים, לטיפול מיידי בכל לכלוך או כתם מתהווה.

4. משהו לשבת עליו – יצאתם מהעיר? נתקלתם בפינת חמד? מתחשק לכם לעצור לכמה דקות להתרעננות או לארוחת בוקר קלה? החזיקו תמיד בתא המטען שמיכה או מחצלת, שתוכלו לפרוש בעת הצורך.

5. הפסקת קפה – וכשאתם עוצרים לפיקניק קצר ולא מתוכנן, מה יותר טוב מכוס קפה מעורר (למבוגרים כמובן). פק"ל קפה ברכב הוא משהו שתגידו עליו תודה כל פעם מחדש.

6. ערכת יצירה ניידת – עוד רעיונות שיוכלו לספק תעסוקה לזאטוטים: ניירות, צבעי עפרון (שאינם נמסים בשמש)ומדבקות הופכים בשניה לתחרות ציורים, למשחק חי-צומח-דומם, או לתחרות "מי ספר יותר מכוניות אדומות" לאורך הנסיעה.

נסיעה משפחתית מהנה ובטוחה!
 


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין