שביעות רצון לקוחות

לקוחות מספרים עלינו

לאורך למעלה מחצי יובל, אנחנו מקפידים לתת לכם שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, ומתאמצים לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אנו משקיעים מחשבה רבה בהפיכת הביקור במוסך ממטלה לא רצויה – למשימה נעימה. לשם כך פיתחנו מגוון של שירותי ערך מוסף שנועדו להקל על לקוחותינו – איסוף הרכב מהבית, שירות הסעות בבקרים ממרכז השירות למקום העבודה או הביתה, ואנו ממשיכים לבדוק דרכים חדשות ורעיונות מקוריים לשיפור השירות.

אנו שמחים להיווכח כי רבים מלקוחותינו אכן שמים לב למאמצים אלה. הנה כמה מהתגובות שמגיעות אלינו:

 

  • זו הפעם השלישית שאני רוכשת מ'אוטוויק' מכונית, וזה לא כל כך בשל מיפרט הרכב או החסכון בדלק, אלא בשל יחסכם. המכונית בימינו היא כמעט חלק מהאדם הנוסע בה, ואי אפשר להסתדר בקצב המאה ה-21 בלעדיה. ברצוני לציין בשמחה שאתם מתרגמים עובדה זו ליחס אישי לרוכשי המכוניות אצלכם, וכמו-כן, אתם מסייעים באדיבות ומקצועיות כשנזקקים לטיפול. רות ב', מוצא עילית

 

  • "בהזדמנות זו אני רוצה להביע תודה על השירות האדיב והמסור… אני רוצה לציין את האמינות והמקצועיות של עובדי המוסך, ובמיוחד האנשים שיש לי קשר ישיר איתם – נידאל סאדר ועובד" דינה א', מעלה אדומים

 

  • "השירות הוא מקצועי ויסודי ואנחנו מרוצים ממנו… ברצוננו לציין לטובה במיוחד את מנהל השירות אבי ברנט, שתמיד מסביר פנים, מוצא פתרון לכל בעיה ודואג לשביעות רצוננו המלאה… אנו מתגוררים בלוד, אך ממשיכים ונמשיך לטפל ברכבנו באוטוויק בעיקר בזכות אבי… נדיר למצוא רמת שירות כזו ולא נוותר עליה" חיים ואלישבע ו', לוד

 

  • "השבוע הכנסתי את הרכב שלי לאחר תאונה. רציתי לציין את היחס האדיב הנעים והמעשי מצד עובד משה וסיגל ששון… הלוואי ובהרבה מקומות יהיו עובדים כאלה" רפי פ', אלון שבות

 

  • "לצערי, עברתי תאונה השבוע, והרכב ניזוק. עובד היה רגיש ומקצועי, ונתן את כולו. עבור הפן האישי – שאך עברתי תאונה, וכן בפן המקצועי, של טיפול איכותי ברכב. יישר כוחכם!" אריאלה ב', גבעת שאול

 

  • אני חייב לציין בסיפוק רב שמעולם לא נתקלתי במוסך עם תודעת שירות כל כך עמוקה כמו בזו של ''אוטוויק'' ירושלים. הטיפול בכל הנוגע לרכב וכן היחס אלי היה למופת. אני חייב לציין במיוחד את סיגל ששון ועובד משה שלא חסכו מאמץ להשיב לכל פניותי  באופן מיידי ובלי טרוניות (על אף ה''נידנודים'' שלי) וגרמו לי לחוש שאני (והרכב שלי) בידיים נאמנות. יחס זה מוכיח לי כי אף ''קיטורי'' הציבור על טיפול בלתי הוגן בבתי עסק בכלל ובמוסכים בפרט, טרם אבדה תקוותנו. שמוליק מ', מבשרת ציון

 

  • " אף פעם לא קיבלתי שירות נעים כל כך " שמעון ב', קרית ארבע

 

  • " קיבלתי שירות נהדר מכולם, תודה רבה לכם " משה ש', קטמון

 

  • " השירות באוטוויק הוא חוויה מדרגה אחרת " רונן י', הר אדר

   

  • " אתם ממש כמו משפחה בשבילי " ג'יל ל', בקעה

 

  • " אני מספרת לכולם על השירות יוצא הדופן " גבריאלה א', קרית יובל

 

  • "אני מבקש לציין לטובה את אבי, מנהל השירות, את רינת – פקידת הקבלה, ואת עובד. זו היתה עבורי חווית שירות נעימה שלצערי אינה דבר ברור מאליו במקומותינו" שמעון א',  

 

השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם: