יונדאי איוניק IONIQ


הדור הבא של יונדאי מגיע לארץ – ואתם מוזמנים להכיר את יונדאי איוניק IONIQ החדשה, יונדאי היברידית העושה שימוש בכוח חשמלי כדי לספק ביצועים מעולים, בשילוב מערכות בטיחות מקדמות, עם מגוון יתרונות נוספים: מינימום פליטת מזהמים, מקסימום חיסכון בדלק, עיצוב אווירודינמי חדשני וחוויית נהיגה מפתיעה ומפנקת.

עשרה דברים שלא ידעת על יונדאי איוניק

  1. גם חשמל, גם דלק – הגרסה ההיברידית של יונדאי איוניק משלבת בין מנוע בעירה פנימית (כלומר, מנוע בנזין רגיל) ומנוע חשמלי.
  2. מכונית שמכירה אותך – מערכת ניהול הסוללה של יונדאי איוניק עושה מאמץ להכיר אותך ואת הרגלי הנהיגה שלך. המערכת אוספת ומנתחת באופן רציף מידע אודות מסלולי הנסיעה, סגנון הנהיגה והרגלי הנהג, כדי להגיע לניהול אופטימלי של צריכה ושל אחסון האנרגיה. וכדי לספק את המעבר החלק והחסכוני ביותר בין הנעה חשמלית להנעה ממנוע הבעירה הפנימית וצבירה של אנרגיית הבלימה אל תוך הסוללה.
  3. היא החברה הטובה של הסמארטפון שלך – יונדאי איוניק טוענת את הטלפון החכם שלך באמצעות טעינה אלחוטית. בלי חוטים, בלי חיבורים מיותרים.
  4. המכונית ש"נותנת ברקס" בעצמה – מערכת הבלימה האוטונומית של יונדאי איוניק מפעילה בלימת חירום עצמאית במקרה שהיא מזהה סכנה לפגיעה בהולך רגל.
  5. בטיחות שלא הכרת – מערכות הבטיחות המתקדמות של יונדאי איוניק כוללות מספר חידושים בטוחים במיוחד: מערכת מניעת סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת חיווי והתראה על "שטחים מתים" בעת עקיפה, בקרת שיוט אדפטיבית וחכמה,  שבע(!) כריות אוויר ואפשרות לנטרול כרית נוסע קדמי.
  6. נוחות ספורטיבית – העיצוב הספורטיבי של יונדאי איוניק כולל מראה ייחודי. כך למשל גלגל ההגה הקטום משווה מראה ספורטיבי ובאותה העת מקל על הכניסה והיציאה ממושב הנהג.
  7. זריקת מהירות – יונדאי איוניק מגיעה עם מנוע הזרקת דלק ישירה (GDI) בנפח 1.6 ליטר הפועל בשילוב עם מנוע חשמלי מתקדם וסוללת ליתיום-יון פולימר. ההספק המשולב של המנוע עומד על 141 כוחות סוס. כל העוצמה הזו עוברת לגלגלים הקדמיים באמצעות תיבה דו-מצמדית עם שישה הילוכים (DCT). שילוב המנועים מאפשר להגיע למקסימום ביצועים תוך מינימום פליטה של מזהמים.
  8. משקל קל, מכונית חזקה – בתכנון המכונית הושם דגש על חסכון במשקל, כחלק מהתפיסה של מכונית חסכונית. מכסה המנוע ותא המטען למשל עשויים אלומיניום, בעוד חלקים אחרים בגוף עשויים מפלדה מחוזקת (אך דקה). בתא הנוסעים נעשה שימוש בחומרים קלים, בהם גם חומרים ממוחזרים. כך הצליחו מהנדסי יונדאי להפחית את המשקל ב-20% לעומת משקל החומרים המסורתיים. המשמעות: תנועה קלה ומהירה יותר, ופחות דלק וזיהום – מבלי לפגוע בבטיחות ובנוחות.
  9. יונדאי איוניק במספרים – האיוניק דומה במידותיה למקובל בקטגוריית המשפחתיות-סדאן. 447 ס"מ לאורך, 182 ס"מ לרוחב, 145 ס"מ לגובה ובסיס גלגלים של 270 ס"מ. נפח מיכל הדלק 45 ליטר ונפח תא המטען הוא 443 ליטרים.
  10. אחריות מלאה – יונדאי איוניק זוכה לאחריות מורחבת – 5 שנים על כלל הרכב, 7 שנים על הסוללה.

מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין