מגיעה לארץ בשני גימורים – 'elite' או 'premium', בטווח המחירים שבין 168,500 – 209,000. נפח המנוע זהה – 1999 סמ"ק, וגם עוצמתו זהה – 177 כוחות סוס. רק 10 שניות יידרשו כדי להגיע מ-0 ל-100 קמ"ש, והמהירות המירבית שניתן להגיע אליה ב-i40 היא 209 קמ"ש.
10 דברים שלא ידעתם על יונדאי i40
1. לעומת קודמתה – הסונטה – מוצעים שורת שיפורים – בצריכת הדלק הממוצעת – 13.3 ק"מ לליטר בממוצע (9.6 ק"מ לליטר בנהיגה עירונית, 16.9 ק"מ לליטר בנהיגה בינעירונית), לעומת ממוצע של 12 ק"מ לליטר בלבד בסונטה;
2. ה-i40 זוכה לדרגת זיהום טובה (רמה 11).
3. מבחינת הבטיחות ליונדאי i40 החדשה יש לא פחות מ-9 כריות אוויר. רוחב בסיס הגלגלים, המשפיע על בטיחות הנהיגה, התרחב ועלה מ-273 ס"מ ל-277 ס"מ.
4. מבחינת מידות נפח תא המטען גדול -505 ליטרים, אך אם אתם חוששים שהחניה במרכז ירושלים תהיה קשה – אתם טועים: אורכה של היונדאי-i40 התקצר ב-6 ס"מ לעומת קודמתה, והיא השילה ממשקלה לא פחות מ-40 קילו (1510 ק"ג במקום 1550!).
5. מבחינת האבזורים המיוחדים היא כוללת בקרת אקלים ופתחי איוורור גם מאחור.
6. יונדאי i40 התברכה ברגישות מיוחדת (שאינה מאפיינת מנהלים רבים) – חיישני רוורס וגם חיישני גשם; כדי לשמור על התחושה הנעימה של הנוסעים היא מאובזרת בחימום מושבים, בגג שמש פנורמי, בריפוד עור (גם על ההגה ועל ידית ההילוכים!), וכדי לחסוך זמן ולהעניק נוחות מיוחדת – היא גם מאפשרת התנעה של המכונית לפני הכניסה לרכב.
7. ועוד פרט אחד חשוב – לא חייבים להיות מנהלים כדי לנהוג ביונדאי i40 ברחובות ירושלים. אתם מוזמנים להתקשר אלינו ולהזמין נהיגת מבחן ללא כל התחייבות.