המלצות לשמירה על איכות הסביבה


זו לא קלישאה: כל אחד מאיתנו יכול להשפיע על איכות הסביבה ועל שימור כדור הארץ. עם קצת מודעות ותשומת לב בבית ובעבודה, אנחנו יכולים להפחית באופן משמעותי את נזקי התחממות כדור הארץ.

שמירה על איכות הסביבה – המלצות שקל ליישם:

1. תאורה חסכונית: השתמשו בנורות חסכוניות. קיימות היום בשוק נורות שצורכות 70% פחות חשמל ומחזיקות מעמד זמן ארוך פי עשרה מנורה רגילה.

2. חד פעמי – נזק קבוע: הקטינו את השימוש בכלים חד פעמיים. הביאו למשרד כוס אישית והשתמשו בה. אם בכל זאת השתמשתם בכלים חד פעמיים, העדיפו את אלה המתכלים.

3. לפני שאתם זורקים לפח: לכל מוצר שאנחנו זורקים לפח יש השפעה מזיקה על איכות הסביבה. יש הרבה דרכים לצמצם פסולת, כמו למשל: לתקן מכשירים לפני שקונים חדש.

4. למחזר כמה יותר: השליכו נייר ומיכלי פלסטיק לפחים המיועדים לכך ברחבי העיר. את הפחיות ובקבוקי השתייה שחל עליהם חוק הפיקדון החזירו לסופרמרקטים.

5. שימוש נכון במכשירי חשמל: העדיפו מכשירים עם תו תקן ירוק, כבו אור ומכשירים שאינם נמצאים בשימוש, כבסו בגדים במים פושרים והפעילו את מכונת הכביסה ומדיח הכלים רק כשהם מלאים.

6. שקית? לא תודה: אם את יכולים להכניס לתיק ולוותר על שקית או על אריזה  – עשו זאת! לקניות בסופר העדיפו שקיות רב פעמיות או סל קניות.

7. נסיעה טובה: אופי הנהיגה, סוג הרכב ואיכות התחזוקה שלו משפיעים על תצרוכת הדלק. במרכזי השירות של אוטוויק נשמח לספק לכם המלצות לנהיגה חסכונית והצעות לתחזוקה נכונה של רכבכם.

8. הטמפרטורה הנכונה: לא תאמינו איזו השפעה יש ל-2 מעלות בלבד על פליטת ה-CO2. בקיץ הטמפרטורה הרצויה בבית היא 26-25 מעלות צלסיוס ובחורף, הטמפרטורה הרצויה היא 20-18 מעלות צלסיוס. לפי נתוני חברת החשמל, בשימוש במזגן, כל מעלה נוספת עולה לנו (או חוסכת לנו) כ-5% מצריכת החשמל של המכשיר.

9. מקלחת זריזה: מקלחות ארוכות מבזבזות הרבה מים ומביאות להפעלה ממושכת יותר של דודי החימום. מידי פעם פנקו את עצמכם במקלחת ממושכת אך אל תהפכו זאת להרגל.

10. תעבירו את זה הלאה: אם אתם עדים לפגיעה באיכות הסביבה במקום מגורייך, במקום העבודה או הלימודים, אל תעלימו עין. עודדו את סביבתכם לתרום גם היא למען איכות הסביבה.

תודה!


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין