לא במלאי: דגמי יונדאי שלא תמצאו באולם התצוגה


יונדאי, מותג הרכב המוביל בישראל בשנים האחרונות, מייצרת מעל 20 דגמים בו זמנית. כחציים מיובאים לארץ באופן סדיר, ואילו השאר אינם מגיעים אלינו. חלקם קרובים מדי לדגמים אחרים של יונדאי, חלקם פחות מתאימים להעדפות השוק בארץ, ולכן הוחלט שלא לייבא אותם אלינו.

הפעם אנחנו מזמינים אתכם להכיר את הדגמים שלא זכו להתחמם לאורה של השמש הישראלית… בינתיים. בדיוק עם סיום כתיבתן של שורות אלה התבשרנו על ה'עליה' הצפויה של יונדאי ג'נסיס לארץ – וייתכן שבעתיד יתרחבו יצטרפו עוד כמה מהן אל אולמות התצוגה בארץ. הנה הם, מהקטן אל הגדול:

יותר קטנה מה-i10: יונדאי EON

540vkf8z

דגם ההאצ'בק סופר-קומפקט של יונדאי הושק בהודו בשלהי 2011 ובמהלך 2012 גם בפיליפינים ובוויטנאם, כדגם העירוני הקטן ביותר – מתחת ליונדאי -i10 וליונדאי אטוס.
היתרון המרכזי שלו: גודל מזערי המתאים לחיי העיר הגדולה, וצריכת דלק חסכונית במיוחד – עד 26 ק"מ לליטר. 

האחות הגדולה של הסונטה: יונדאי גרנדואר (Grandeur)

באולמות התצוגה בארצות הברית נמכר כעת הדור החמישי של הגרנדואר, הידועה גם בשם 'יונדאי אזרה' (AZERA). שם היא מתחרה בביואיק לה-קרוס, בניסאן מקסימה ובשברולט אימפאלה. 

oixgbtk1

יונדאי ix55, או יונדאי וורה-קרוז: כמו סנטה-פה, רק קצת יותר

wkwx3r3k

דגם זה תוכנן לרשת את דגם הטרקאן המיתולוגי, הושק בדרום קוריאה בשנת 2006, ומיד לאחר מכן בארצות הברית. זהו רכב קרוסאובר קלאסי, שזכה לדירוג בטיחות גבוה במיוחד במבחנים אמריקאיים, אך לא זכה לביקוש המצופה. כשש שנים לאחר הצגתו – בהן נמכר בארה"ב ובאירופה – הופסק ייצורו של דגם זה. 

ויש גם לימוזינה: יונדאי אקוס EQUUS

ioro5uel

האקוס (בלטינית פירושה 'סוס') היא מכונית הפאר היוקרתית ביותר במגוון הדגמים של החברה, והיא מיוצרת מאז 1999. הדגם הנמכר כעת הוא הדור השני של האקוס, והוא מתחרה בסדרה 7 של BMW, בסדרת S-Class של מרצדס וב-A8 של אאודי. 
בסדרה קיים גם דגם 'לימוזינה' שאורכו 5.46 מ"ר. 

בקרוב אצלנו: יונדאי ג'נסיס

c8oeav55

יונדאי ג'נסיס נחשבת ל'בת היקירה' של יונדאי בשנים האחרונות: בפיתוחה – שנמשך כשנתיים – הושקעו כחצי מיליארד דולר, ונערכו נסיעות מבחן באורך מצטבר של 1,250,000 קילומטרים. 
בארצות הברית היא זוכה לדירוג הבטיחות הגבוה ביותר האפשרי, ונמכרת עם ההבטחה הבאה: "הביצועים של BMW סידרה 5, עם האבזור הפנימי של סדרה 7, במחיר של סדרה 3". 

שלוש מכוניות של יונדאי ג'נסיס יוצאו בשיתוף עם מותג האופנה האירופי 'פראדה': המכונית נצבעה בצבעי כחול-חצות מטאלי, וחלקי המתכת שולבו בטיטאניום. זהב בגימור מאט החליף את חלקי הכרום המבריקים וכן שימש ל'גריל' הקדמי ולסמל היצרן. 

הדאשבורד כוסה בעור אמיתי – ורשימת ההפתעות עוד נמשכת.   

כלי הרכב היוקרתיים והמעוצבים הוצגו למכירה בתערוכת הרכב של סיאול, 2009. אחד מהם נותר למשמרת בידי חברת יונדאי, ואילו שני האחרים הועמדו למכירה פומבית שהכנסותיה נתרמו לצדקה.
 


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין