איך לא לראות מוסך: תחזוקה נכונה לרכב


עד כמה שאנחנו, באוטוויק, אוהבים לפגוש אתכם, אנחנו בהחלט יודעים שהגעה למוסך עם היונדאי או המיצובישי שלכם היא מטלה (וגם הוצאה), ונשמח לעזור לכם לצמצם את מספר הפגישות שלנו שכוללות פתיחת כרטיס עבודה. אתם מוזמנים, כמובן, לבקר באולם התצוגה שלנו וגם בחדר ההמתנה – אבל אם אפשר, נסו להימנע מביקורים במוסך שניתן לוותר עליהם בעזרת תחזוקה נכונה לרכב:

בדיקת אויר בצמיגים

שמירה על לחץ אוויר תקין בצמיגים היא טיפ חשוב משתי סיבות: ראשית, בטיחותית – הנסיעה בצמיגים מנופחים היטב מחזקת את אחיזת הכביש של המכונית, ומסייעת במניעת תאונות דרכים. שנית, צמיג שאינו מנופח בלחץ הנכון, מתבלה במהירות גבוהה יותר. ושלישית – ללא קשר לביקור במוסך – צמיג לא מנופח גורם לצריכת הדלק להיות גבוהה יותר, וזו הוצאה מיותרת הגוררת גם זיהום אוויר מיותר.

בדיקת אורות

בדיקת אורות היא בדיקה פשוטה, שניתן לעשות בכוחות עצמנו בבית או במגרש החניה. לרוב, שריפה בקצב מוגבר של נורות בפנסי הרכב מצביעה על תקלה במערכת החשמל של הרכב.

מילוי שמן

כאשר בודקים את כמות השמן במיכל באופן קבוע ניתן לאתר במהירות נזילה של שמן. נזילות כאלה מרמזות, לרוב, על תקלות במנוע. אם חלילה חסר שמן – מומלץ לרכוש אותו במוסך דווקא, שם מחירו נמוך משמעותית ממחירו בתחנת הדלק.

שמירה על שגרת ניקיון של הרכב

ניקיון הרכב הוא דבר נחוץ ומשתלם, לא רק כאשר מנסים למכור את הרכב ולהציג אותו לראווה, אלא גם כחלק משמירה על ערכו ועל תפקודו. אבק, עלים, שמש… אלה רק חלק מהמזיקים שיכולים לפגוע ברכב: בבלאי מואץ של הצבע, בהתפתחות סדקים וחריצים בשכבות המגינות עליו, ואפילו בסתימות מיותרות בצינורות הניקוז שבצדי השמשות. ניקיון קבוע של הרכב מהווה חלק אינטגרלי במניעת ביקורים מיותרים במוסך.

בטיפול השנתי, לעומת זאת

בהחלט רצוי שהרכב יראה מוסך. אם אתם, לעומת, זאת, לא מעוניינים לראות את המוסך ולהצטרף לרכב בביקור המרגש הזה – אתם מוזמנים להישאר בבית או בעבודה וליהנות משירות 'אוטוויק עד אליך' – איסוף של הרכב מהבית או מהעבודה, ביצוע הטיפול במוסך (כולל העברת טסט, על פי הצורך) – והחזרה של הרכב לעבודה או לבית בתום הטיפול.
לתיאום תור ואפשרות איסוף הרכב מהבית


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין