החל משלב אגרת רישיון רכב: טסט מבלי לצאת מהבית


נדמה שיש נושא אחד שבו השנה חולפת הרבה יותר מהר מ- 365 ימים – טסט לרכב. תמיד כשאנחנו מקבלים אגרת רישיון רכב בדואר נראה לנו שעוד לא חלפה שנה. אז נכון, לשנות את הלוח אנחנו לא יכולים, אבל לשנות את ההרגשה ש"אין לי זמן לטפל עכשיו גם בתיק הזה" – כאן יש לנו פתרון משולב עבורכם: תשלום של אגרת רישיון רכב באינטרנט יחד עם שירות העברת טסט של אוטוויק.

לתאום שירות העברת טסט

אז איך לבצע טסט לרכב בשלושה צעדים פשוטים? בבקשה:

שלב א: תשלום אגרת רשיון רכב באינטרנט

כדי לבצע את הקסם הזה תזדקקו לטופס אגרת רישיון רכב שנשלח אליכם הביתה, מספר תעודת זהות וכרטיס אשראי. התשלום מתעדכן אוטומטית, והרישיון החתום והמשולם נשלח אליכם לכתובת המייל. השירות האינטרנטי זמין 24/7.

ניתן גם לשלם גם בסניפי הדואר, במוקד הטלפוני של משרד התחבורה (5678*) וגם בעמדות השירות העצמי.

שלב ב: קביעת תור לטסט

מרגע שקיבלתם במייל את טופס אגרת רישיון רכב המשולם, אנחנו נשמח לקחת את הרכב במקומכם למכון הרישוי. לשם כך אנחנו ממליצים לקבוע תור לטסט באחד מסניפי אוטוויק. לנוחותכם, ניתן לבחור בשני מסלולים: העברת טסט בלבד או העברה כולל איסוף המכונית מביתך והחזרה אליו בתום הטסט. בכל מקרה יש להצטייד בתעודת זהות, בתעודת ביטוח חובה בתוקף וכמובן בטופס אגרת רישיון רכב המשולם (ואף בייפוי הכוח המצורף אליו, כשהוא חתום על ידיכם).

שלב ג: העברת טסט

החלק הזה הוא כבר בתחום האחריות שלנו. אנחנו נדאג לבדוק את הרכב לפני הטסט ולהכינו לבדיקת הרישוי. במידה ובמהלך בדיקת הרישוי לרכב יתגלו ליקויים, נדאג לתקנם. כמובן, שנעדכן אתכם טלפונית בכך ונקבל את אישורכם.

לכם, נותר רק לקבל בחזרה את רכבכם ולהדביק את המדבקה על השמשה הקדמית ולהמתין רגועים עד לשנה הבאה.

לתאום שירות העברת טסט


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין