מוסך מיצובישי בירושלים – מרכז שירות או מוסך?


מרכז שירות אוטוויק הוא מוסך מורשה מיצובישי בירושלים מאז שנת 1988. הנה שמונה דברים שלא ידעתם על מוסך מיצובישי בירושלים:

1    מיצובישי מיובאת לארץ מאז שנת 1988. בשנה זו נוסדה אוטוויק, ומאז היא מפעילה את מוסך מיצובישי בירושלים. בהמשך, עם תחילת הייבוא של רכבי יונדאי לישראל, החלה אוטוויק לספק שירותי מוסך גם ליונדאי בירושלים.

2    מוסך או מרכז שירות? בדיוק כשם שהספר השכונתי הפך למעצב שיער, המזכירה הפכה למנהלת אדמיניסטרטיבית והשומר היה למאבטח, כך הוחלף המוסך במרכז השירות. לכאורה – זהו שינוי סמנטי בלבד, אך למעשה – הוא מבטא את שינוי עמוק יותר, ואת מרכזיותו של השירות בתחום.

3    בירושלים מוסכים רבים – אך רק אוטוויק ומוסך נוסף רשאים להיקרא 'מוסך מורשה מיצובישי' בירושלים.

4    מוסך מורשה או מוסך מורשה מיצובישי – מה ההבדל? מוסך מורשה הוא כל מוסך המחזיק באישור של משרד התחבורה לניהול מוסך ורשאי לתקן מכוניות מכל סוג.

5    מוסך מיצובישי, או מוסך מורשה מיצובישי (או מורשה יבואן) הוא מוסך המורשה הן על ידי משרד התחבורה, והן על ידי יבואן מיצובישי, לספק שירות לרכבי מיצובישי.

6    מוסך מיצובישי – בירושלים או בכל עיר אחרת בארץ – חייב לעמוד בתנאים המקצועיים ובאמות המידה המפורטת שקובע היבואן ומנחה היצרן. המשמעות היא שהצוות של מוסך מיצובישי ירושלים (אוטוויק) עובר השתלמויות תקופתיות, משתמש בחלפים מקוריים ומתמחה לאורך שנים בטיפול במכוניות מדגמי מיצובישי השונים.

7    מה משמעות השם מיצובישי? ובכן, ראשית – השם הנכון הוא מיצובישי ולא מיצובושי. מדובר למעשה בשתי מילים יפניות, 'מיצו' פירושו 'שלוש', ו'הישי' (המבוטא גם 'בישי') משמעותו יהלומים. כלומר, 'מיצובישי' הם שלושה יהלומים (ואפשר גם לתרגם כ'שלושה ערמוני מים', לחובבי היפנית שביניכם). ולכן, אם נתעקש על תרגום מילולי, אז אוטוויק – מוסך מיצובישי ירושלים הוא למעשה 'מוסך שלושה יהלומים ירושלים' (!).

8    איך כותבים מוסך מיצובישי ירושלים ביפנית? ובכן, כך כותבים מיצובישי ביפנית: 三菱, כך כותבים ירושלים – エルサレム, וכך כותבים מוסך: ガレージ. עכשיו אתם יודעים.

 


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין