נסיעה משפחתית? משחק ילדים


לים, לביקור אצל הדודה אסתי, לטיול בנחלי הצפון… חול המועד הוא תקופה בה מרבים בנסיעות משפחתיות שחורגות ממחסום עשר הדקות. וכאשר הדרך מתארכת – הסבלנות נוטה להתקצר, והילדים נוטים לריב. איך לשמור על אידיליה משפחתית בנסיעות ארוכות? הנה כמה רעיונות למשחקים שניתן לשחק בדרך.

איזה משפחה אתם? התאמנו לכם משחקים לנסיעה משפחתית

למשפחה הקלאסית: אנחנו ממליצים על משחקים מוכרים ואהובים, שתמיד עובדים: ארץ עיר (בגירסה המלאה כמובן – כולל ילד, ילדה, מקצוע, וכמובן שאפשר להוסיף גם קטגוריה משפחתית – בן דוד, מורה, שכן  וכו'). משחק האותיות הוא משחק מעט קליל יותר – כל משתתף צריך להתחיל את המילה באות בה הסתיימה המילה שאמר קודמו. גירסה מעט פרועה יותר היא משחק החיות – בו כל משתתף אומר בתורו שם של חיה, והאתגר – לא לחזור על אותה חיה פעמיים. מי שנתקע יותר מ-10 שניות יוצא מהמשחק.

למשפחה העירנית ישנם משחקים שמשלבים את הנעשה בכביש: לספור את המכוניות בצבע צהוב, למצוא מכוניות שיש להן 2 ספרות זהות במספר הרישוי, לספור שבע מכוניות יונדאי או מיצובישי (כמובן!), או לחשב כמה דלתות יש לכל המכוניות שעקפנו (או שעקפו אותנו).

למשפחה הירושלמית: משחקים שמזכירים את ירושלים, גם כאשר מתרחקים ממנה: זקן השבט (או הידען של המשפחה) בוחן את ההיכרות של המשתתפים עם ירושלים. איפה נמצא רחוב 'עיניים למשפט'? איפה היה המשביר הישן? לאן נוסע קו 18 (ובעצם, לאן הוא לא נוסע…) וכן הלאה.

למשפחה המתוחכמת: אני יוצא לאי בודד ולוקח איתי…(חושבים על מכנה משותף ואומרים פריט אחד. וכל היתר אומרים פריטים נוספים ובודקים אם הם מתאימים למכנה המשותף הנבחר ולגלות מהו).

למשפחה המוסיקלית: להתחיל שיר ברדיו/דיסק ולעצור אותו באמצע, וצריך להשלים אותו, או למצוא שיר שמתקשר ליישובים ולשמות בהם נתקלים בדרך (שמות הצמתים, החנויות, הרחובות ועוד).

למשפחה הריאליסטית – 'הישרדות על גלגלים': בכל רמזור בני המשפחה מדיחים את אחד הנוסעים, שיעזוב את הרכב וימשיך את הדרך בטרמפים או בתחבורה הציבורית.

 


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין