שיא הטכנולוגיה – הדגמים החדשים של יונדאי


סונטה היברידית, יונדאי טוסון החדשה, יונדאי i30 החדשה

הדור החדש של רכבי יונדאי, שהגיע לאחרונה לאולמות התצוגה של אוטוויק ירושלים ושל יונדאי מודיעין, הוא פרי של תכנון וליטוש של היצרנית, שמבטיח רכבים המצוידים במיטב הטכנולוגיה והאבזור מצד אחד ונוחים ובטוחים לנסיעה מצד שני.

בין הדגמים החדשים שתוכלו להתרשם מהם באולמות התצוגה בולטים שלושה – יונדאי סונטה היברידית, יונדאי טוסון החדש ויונדאי i30 החדשה:

סונטה היברידית

יונדאי סונטה היברידית החדשה היא מיזוג מושלם של רכב יוקרה איכותי ומפנק בעיצוב אלגנטי עם שמירה על איכות הסביבה, באמצעות שילוב בין הנעת בנזין לבין הנעה חשמלית שקטה ונקיה. היתרונות הבולטים של יונדאי סונטה:

· עיצוב מרהיב, יעיל וחסכוני – הסונטה ההיברידית מאובזרת בתאורת נסיעה ביום בטכנולוגיית LED, בפנסים אחוריים ייחודיים שגם הם בטכנולוגיית LED ובחישוקי סגסוגת בעלי חישורי Eco. עיצוב המרכב יוקרתי וזורם וה"גריל" המרשים בפגוש הקדמי מרשים במיוחד. לצד היופי, ישנם גם יתרונות אווירודינמיים שמקנה חיפוי הגחון המלא ופתחי האוויר האקטיביים מאחורי השבכה הקדמית.התוצאה – יונדאי סונטה "חותכת" את האוויר ומתגאה בתצרוכת דלק נמוכה.

· נוחות שתענוג לשקוע בה – יונדאי סונטה היברידית החדשה מצוידת בחלל נוסעים מרווח, נוח ונעים. הנדסת האנוש המפנקת כוללת מושבים מרווחים ונעימים וחומרים איכותיים שיישמרו לאורך שנים. תא המטען ניתן להגדלה, באמצעות קיפול מהיר וקל של שורת המושבים האחורית. עם שחרור הידית המושבים האחוריים מתקפלים אל תוך הרצפה ומגדילים את חלל המטען לנפח עצום של 1,672 ליטר (לעומת תא המטען הרגיל שנפחו 505 ליטר).

· איבזור מפנק – יונדאי סונטה החדשה מציעה אבזור עשיר ושלל פינוקים, ביניהם כניסה והתנעה בעזרת מפתח חכם ובלם חניה חשמלי המופעל על ידי כפתור*. מפרט האיבזור העשיר כולל גג פנורמי נפתח* לנסיעה מוארת ושטופת שמש, ומושבי עור מרווחים המעניקים תחושה נעימה בקיץ ובחורף*. בימים קרים ניתן לחמם את גלגל ההגה להרגשה חמימה ונעימה לידיים שאוחזות בהגה*.

· טכנולוגיה חדישה – יונדאי סונטה החדשה היא רכב הנמצא בחזית הטכנולוגיה. לצד מערכת ההנעה ההיברידית המתקדמת, נוסעי הסונטה החדשה ייהנו גם מטכנולוגיית בידור מתקדמת: מערכת Connected Car מבוססת אנדרואיד. מערכת זו מציעה שימושי טלפוניה, מוזיקה ומערכת ניווט על גבי מסך מגע גדול ותפעול של חלק מהתכונות על ידי פקדים על גבי גלגל ההגה. שרותי ניווט מסופקים על ידי יישומון Waze, המשרת את הנוהגים בנוחות ובבטיחות.

· מערכת היברידית Blue Drive – מבטיחה מעבר חלק בין הנעה בבנזין להנעה חשמלית. התוצאה: מכונית הנוסעת בעוצמה יעילה. כוח המנועים מתורגם לתנועה דרך תיבת הילוכים מתקדמת עם שישה יחסי העברה, על מנת לאפשר ביצועים מעולים.

· מערכת בלימה מחוללת חשמל (Regenerative Breaking) סונטה היברידית טוענת את סוללת ההינע בעת האטה ובלימה וממחזרת את עודפי האנרגיה הקינטית הנוצרים במהלך הבלימה. התוצאה היא חיסכון משמעותי באנרגיה ובעלויות תפעול, לאורך זמן.

· תצוגת טכנולוגיה היברידית –  כדי לאפשר לנהג לעקוב אחר מצב מערכת הטעינה של המכונית במבט חטוף, מופיעים הנתונים על גבי הצג הצבעוני של מחשב הדרך. כך ניתן לדעת מתי אתם נוסעים במצב EV (הנעה חשמלית בלבד), מתי מנוע הבנזין משולב, ומתי סוללת ההינע נטענת בעת הבלימה.

· בטיחות חסרת פשרות – יונדאי סונטה ההיברידית החדשה מציעה את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר: מערכות לניטור שטחים מתים, התראת תנועה חוצה מאחור, התראת סטייה מנתיב, והתראת התנגשות מלפנים (בדגם Limited) לצד מערכות בטיחות נוספות. במקרה של תאונה, חלילה, הנוסעים מוגנים על ידי עם שבע כריות אוויר.

יונדאי טוסון החדש – מרהיב, בעיצוב וגם במחיר

יונדאי טוסון החדש מזניק את חווית הנהיגה מעלה-מעלה, ומציב את את הטוסון בפסגת קטגוריית רכבי הפנאי. לטוסון החדש עיצוב מרהיב, טכנולוגיה מתקדמת וחלל פנימי מרווח, ממש בדומה ל 'אחיו הגדול' – יונדאי הסנטה פה. יונדאי טוסון החדש מציע לנהג הישראלי איכות טכנולוגית גבוהה וחווית נהיגה מסעירה וכל זאת במחיר אטרקטיבי במיוחד.

בין השדרוגים והשיפורים הבולטים של יונדאי טוסון החדש:

· גג שמש פנורמי

· מערכת connected car עם Waze

· Drive Mode

· פתחי אוורור אחוריים

· איבזור – עיצוב פנים משודרג ורשימת אבזור עשירה כולל מערכת חדשנית Connected Car מבוססת אנדרואיד*. מערכת זו משלבת שימושי טלפוניה, מוזיקה ומערכת ניווט על גבי מסך מגע גדול, ומאפשרת לתפעל חלק ניכר מהתכונות על ידי פקדים הממוקמים על גבי גלגל ההגה. שרותי ניווט מסופקים על ידי יישומון Waze. הנוסעים ברכב נהנים מגלישה באינטרנט באמצעות "נקודה חמה" ממערכת Connected Car (לא כלול ברמת גימור Prime).

· טכנולוגיה – יונדאי טוסון החדש נהנה מעיצוב אווירודינאמי מתקדם, לנסיעה שקטה וחסכונית,  מונע על ידי יחידות כוח חדשות, חזקות ויעילות, המבטיחות ביצועים טובים לצד חיסכון בדלק. יונדאי טוסון החדש מצוייד בתיבת הילוכים מעולה עם העברת כוח יעילה, נוחה ונעימה, וכיול המתלים החדש מייצר נסיעה נוחה ויציבות מעולה.

· בטיחות – יונדאי טוסון החדש נבחן במבחני הריסוק המחמירים של ארגון Euro NCAP וקיבל את הציון המקסימלי של 5 כוכבי בטיחות. לטוסון מערכת בקרת יציבות מתקדמת, המסייעת לשמור על כיוון הנסיעה שנבחר גם בתנאי אחיזה לקויים וגם בהתמודדות עם "הפתעות" בדרך ועם שינויי כיוון פתאומיים. הטוסון החדש מצוייד גם במערכת לניטור לחץ האוויר בצמיגים עם תצוגה מפורטת, המציגה מידע עשיר על לחץ האוויר המדויק בכל אחד מהצמיגים.

I30 החדשה – חביבת הקהל

יונדאי i30 היא ללא ספק אחת המכוניות החביבות ביותר על הנהג הישראלי, הודות לאיכות התכנון של יונדאי i30, המצטיינת בתכונות העונות על כל צרכי הנהגים. יונדאי i30 היא רכב מסוגנן ומפנק בעיצוב חיצוני ופנימי אטרקטיבי. תא הנוסעים שלה מאובזר היטב בחומרים באיכות בלתי מתפשרת המבטיחה בטיחות, נוחות ונסיעה שקטה ונעימה לאורך זמן. יונדאי i30 מיוצרת במפעל החדש והמשוכלל של המותג באירופה ועובר בקרת איכות מתקדמת.

  • אבזור – יונדאי i30 החדשה היא המילה האחרונה בתחומי הנדסת אנוש ולעיצוב. הנהג והנוסעים זוכים לרמת אבזור מפוארת ומפנקת במיוחד. הדגמים המפוארים מצוידים בגג שמש פנורמי (בדגם האוטומטי) הנפתח בלחיצת כפתור קלה. משענת יד מרכזית נוחה ובתוכה תא לאחסון חפצים קטנים, מחזיק כוסות כפול בקונסולה ואפשרות לקרר משקאות בתא הכפפות המרווח והמואר מגיעים כסטנדרט. כמו-כן, מצויד הרכב בתאורת פנים משוכללת רב-נקודתית.
  • טכנולוגיה – יונדאי  i30 מצוידת בשלל מערכות טכנולוגיות מתקדמות שנועדו להבטיח נסיעה בטוחה, אמינה, מהנה וחסכונית. משקל הרכב הופחת משמעותית ובכך צומצמה צריכת הדלק שלו. כמו כן, ברכב נעשה שימוש בחומרים איכותיים וביניהם פלדה מחוזקת, כדי להתאים את הרכב לתנאי אקלים קיצוניים ולוודא את עמידותו לשחיקה ולחלודה.
  • בין החידושים ביונדאי i30 – מערכת היגוי כח FLEX STEER בעלת שלושה מצבי תגובה של גלגל ההגה וטכנולוגיית Blue Drive  שנועדה להפחית את צריכת הדלק, הכוללת צמיגים "ירוקים", מערכת ניהול אנרגיה חשמלית ומערכת אוטומטית להדממת המנוע בעת עמידה בפקק או ברמזור ארוך (בדגם הידני).

מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין