איפה המפתחות? בסמארטפון!


עבור רבים מאיתנו, יש שלושה פריטים שברגע שאנחנו לא יודעים בדיוק איפה נמצא אחד מהם – שלוות הנפש שלנו יכולה להיפגע באופן שיפריע לנו לתפקד בצורה סבירה: הארנק, הטלפון – והמפתחות של הרכב. בשעה שהטכנולוגיה שמחברת בין הארנק לסלולרי כבר קיימת למעשה ("הארנק האלקטרוני" ודומיו) הרי שנדמה שאף אחד לא מנסה לחבר בין המפתחות של הרכב לבין הסלולרי.. ובכן – מסתבר שבהחלט כן.

חברת יונדאי העולמית שוקדת בימים אלה על פיתוח חדשני שיחבר בין הסלולרי (החכם!) לבין הרכב (החכם לא פחות…) ויצמצם לנו משמעותית את מספר הכיסים שצריך לבדוק בכל פעם שיוצאים מהבית או מהעבודה (ואפילו מחדר לחדר).

במסגרת פרוייקט פיתוח בשם 'קונספט הקישוריות של יונדאי' (Hyundai Connectivity Concept) מפותחים יישומים שיאפשרו קישוריות מפתיעה ויישומית בל המכשירים האלקטרוניים השונים המקיפים את חיינו. אחד הפיתוחים הראשונים של קונספט זה הוא אפליקציית מפתח לרכב, שנחשפה לראשונה ביונדאי i30 החדשה: לפי התכנון הקיים, האפליקציה תהפוך את הסלולרי למפתח חכם, שיאפשר לפתוח את מכונית ה"יונדאי" שלכם באמצעות מנגנון מבוסס-קרבה: הנהג פשוט יעביר את המכשיר ליד ה'מנעול' של הדלת (ראו בתמונה, החיישן מסומן בלוגו יונדאי), והרכב ייפתח.  

פתיחת דלת יונדאי קונקט

אבל זה רק השלב הראשון. עם הכניסה לרכב יחכה למכשיר הסלולרי 'כיס' עגינה מיוחד, שיטען את הסוללה באופן אלחוטי (כן כן!), ולא פחות חשוב – יהפוך את הצג המרכזי של הרכב (זה שנמצא על הדש-בורד, בין הנהג לבין הנוסע שלצידו) לצד ההפעלה של הסלולרי.  

המשמעות מפנקת במיוחד: שימוש בכל האפליקציות של הסלולרי – מהמסך הרחב והנוח של היונדאי i30 – מסך מגע בגודלו 7 אינטש, וכמובן גישה נוחה למאגרי המוסיקה והסרטים שלכם, וכמובן גם ניווט נוח יותר עם "waze" או עם כל אפליקציית GPS אחרת.

מסך ניווט קונקט

וזה עוד לא הכל – יש עוד כמה הפתעות באפליקציה החדשה: בחירת תחנות רדיו, שינוי מצב המושב והמשענת, ניווט מלא, קבלה ומשלוח של דואר אלקטרוני, וכמובן שימוש בכל האפליקציות הסלולריות שנמצאות על המכשיר.

מסך יונדאי קונקט

חשיפת החידוש נעשתה לראשונה ביתן יונדאי בתערוכת הרכב של ז'נבה בראשית 2013.
נשיא המרכז הטכנולוגי של יונדאי באירופה הסביר כי "יונדאי הופכת את הניידות האישית לנוחה עוד יותר, מחוברת ומותאמת אישית. יונדאי מציעה יישום אינטואיטיבי ונוח לשימוש – ומאימה את עצמה לנהגים הנמצאים בתנועה".


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין