אמור לי מי המשפחה שלך ואומר לך איזה יונדאי מתאים לה


אולם התצוגה של אוטוויק מאכלס את מרבית הדגמים הפופולריים של יונדאי. השילוב של תאורה מחמיאה, כלי רכב צבעוניים שמבריקים מניקיון יחד עם הריח המיוחד והממכר של רכב חדש – כל אלה יוצרים אווירה נעימה ומזמינה. אבל עבורנו, בצוות המכירות של אוטוויק, הגיוון האמיתי הוא בלקוחות שצועדים אל אולם המכירות – זוגות צעירים שבאים לבחור את היונדאי הראשונה שלהם ביחד, משפחות צעירות שבודקות אם העגלה תיכנס לתא המטען, או סבים וסבתות שמעדיפים מכונית קטנה וקלה לחניה.

258

משפחה צעירה, משפחה מטיילת, משפחה מורחבת או זוג צעיר – מה היונדאי שמתאימה לכם?  

למעלה משני עשורים שאנחנו, באוטוויק, מוכרים את הדגמים השונים של יונדאי בירושלים – ובשנים האחרונות המגוון של יונדאי התרחב, ומציע דגם מתאים לכל שלב בחיים. 

אם אתם רווקים, או זוג צעיר ללא ילדים, שלא מרבה לנסוע – אנחנו מציעים לכם להתנייע ברחובות ירושלים ביונדאי i10 – יונדאי קטנה עם ביצועים גדולים. היא מעוצבת בדינאמיות, נוחה לחניה בעיר הצפופה, ולמרות גודלה הצנוע היא מצטיינת בחלל פנימי נוח ומרווח. היכולות הטכנולוגיות שלה מתקדמות וצריכת הדלק שלה נמוכה. 

אם אתם בעלי משפחה צעירה – ילד אחד או שניים – אנחנו מציעים לכם את יונדאי i20. יונדאי בטוחה, מאובזרת ונוחה, שתאפשר לכם לנוע בקלילות בירושלים – וגם להעמיס בנוחות את הקניות או את המזוודות בדרך לחופשה בצפון.  

אם אתם משפחה אנרגטית וספורטיבית – לכו על יונדאי  i25. מעוצבת ברעננות, מרווחת, ומעניקה איכות נסיעה מעולה. תא המטען גדול ובעל פתח נוח, שמותאם לעגלת התינוק, ובהמשך לאופני הילדים ולציוד העל-האש בדרך לפיקניק המשפחתי ביער ירושלים. העיצוב של יונדאי  i25 ספורטיבי וצעיר, והמנוע עוצמתי ומותאם לעליות הירושלמיות הקשוחות ביותר. 

המשפחה שלכם אוהבת לטייל? לכו על יונדאי  i30. אוהבים לטייל ולהיות בשטח? קבלו הארכה, וקחו את i30CW. מבט קצר לצדדים – ברמזור הקרוב אליכם, במגרש החניה או ברשימת המכוניות הנמכרות בישראל – ומיד תראו שהבחירה ביונדאי i30 היא הבחירה של יותר ויותר משפחות בישראל ובירושלים. 
יונדאי i30 היא מכונית ה-1600 המשפחתית עם המנוע החזק בקטגוריה. עם 126 כוחות סוס, אין לה מתחרים! היא מסוגננת, מרווחת ושימושית למשפחה ויש בה את כל המרכיבים החכמים. עיצובה החיצוני מודרני, תא הנוסעים מרווח ומאובזר היטב והיא כוללת אבזור בטיחותי (6 כריות ו-ESP כסטנדרט). בעלת תא מטען גדול.
התנהגות הכביש של היונדאי i30 טובה ומלווה באחיזה גבוהה ומשרה בטחון. מנוע הדיזל שלה גמיש, חסכוני ומומלץ במיוחד לנוסעים הרבה.

יונדאי CW – חזקה, נוחה ומרווחת למשפחה שמעמיסה את הבית על האוטו

יונדאי CW (הסדאן של i30), שהגיעה לאחרונה לארץ, כבר נמצאת באולם התצוגה. יש לה את כל היתרונות של ה-i30, בתוספת תא מטען גדול ומרווח.  המכונית ממשיכה את הקו החדיש של יונדאי: יש לה עיצוב מרשים מאד והיא מצויידת בתיבה אוטומטית בת חמישה הילוכים ובמנוע 1600 עם מערכת הזרקה ישירה, מה שנותן לה 140 כוחות סוס. היתרון החזק שלה הוא בנוחות – זוהי מכונית משפחתית מרווחת ביותר. היא מצויידת במערכות בטיחות מתקדמות, וזקוקה לטיפול שוטף בכל 20,000 ק"מ בלבד.

יונדאי i40 גם למשפחה וגם לפינוק אישי 

מגיעה לארץ בשני גימורים – 'elite' או 'premium', בטווח המחירים שבין 168,500 – 209,000. נפח המנוע זהה – 1999 סמ"ק, וגם עוצמתו זהה – 177 כוחות סוס. רק 10 שניות יידרשו כדי להגיע מ-0 ל-100 קמ"ש, והמהירות המירבית שניתן להגיע אליה ב-i40 היא 209 קמ"ש.

יונדאי  i800 –  נוחות מירבית למשפחה גדולה

יונדאי i800 החדשה, היא מכונית חזקה ומרווחת. היא אידיאלית לנסיעות בעיר, עם יכולת תמרון גבוהה, וגם לנסיעות ארוכות, עם סביבת נהג מפנקת והתנהגות כביש מצוינת. יונדאי i800 מייצגת את העידן החדש של הרכבים המסחריים המשלבים יכולת עבודה ועלויות תפעול נמוכות יחד עם רמת אבזור גבוהה, נוחות מקסימלית ומראה.
 


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין