הגאדג'טים הלוהטים של 2013: כל מה שהרכב שלכם (לא) צריך


עולם הרכב שופע חידושים – מכוניות חשמליות, מכוניות שחונות בעצמן [לינקים] ואפילו מכוניות שנוסעות על מים במקום על דלק. אבל לצד הפיתוחים המסעירים האלה, ניתן למצוא בעולם עוד הרבה מאוד גאדג'טים ומוצרים, שניתן להגדירם בלשון עדינה כ'לא הכרחיים', שאולי לא הופכים את העולם למקום טוב יותר, ואפילו לא מתיימרים לשנות את פניה של תעשיית הרכב, אך בהחלט יכולים לשנות את חווית הנסיעה ואת ההנאה ממנה.

עולם הרכב שופע חידושים – מכוניות חשמליות, מכוניות שחונות בעצמן [לינקים] ואפילו מכוניות שנוסעות על מים במקום על דלק. אבל לצד הפיתוחים המסעירים האלה, ניתן למצוא בעולם עוד הרבה מאוד גאדג'טים ומוצרים, שניתן להגדירם בלשון עדינה כ'לא הכרחיים', שאולי לא הופכים את העולם למקום טוב יותר, ואפילו לא מתיימרים לשנות את פניה של תעשיית הרכב, אך בהחלט יכולים לשנות את חווית הנסיעה ואת ההנאה ממנה. הנה כמה מהבולטים שמצאנו ברחבי העולם:

שנאי זרם בצורת ספל קפה

מתחבר לשקע ה-USB ברכב, ומציע שני שקעים אליהם ניתן לחבר מסכי טלוויזיה, מכשירי DVD, קונסולות משחק ועוד שלל אפשרויות. 
המחיר: 34$ בערך, באתר אמזון. 
מתאים לגיימרים ולהורים עם ילדים משועממים מאוד. 

גגטjpg

הנד-ספרסו

בארצנו הקטנה קשה למצוא מקום שמרוחק יותר מחצי שעה מסניף של אחת מרשתות הקפה, אבל בעולם הגדול סיטואציה כזו בהחלט יכולה לקרות. כדי למנוע מהנהג חובב הקפה להיקלע למצוקה שכזו מומלץ להצטייד מבעוד מועד בערכת 'הנד-ספרסו'. בשעת המבחן מחברים את מיכל המים (מעין תרמוס) ובו מים בטמפרטורה הנכונה אל מיכל עם האוויר הדחוס, וממש כמו במכונת אספרסו מקצועית – המים החמים נדחסים דרך פוד הקפה – ואספרסו סמיך ומלא קרמה' נמזג אל אחד מארבעת הספלים שבערכה. 
ה'הנד ספרסו' מותאם לפודים של חברות לוואצה, סטארבקס, איליי ועוד. 
המחיר: 199$ (ולעתים במבצעים – במחירים נמוכים יותר), באתר 'אמזון'. 
מתאים: לחובבי קפה ולמכורים קשים. 

גגט1

מצלמה אחורית 170 מעלות + מסך לד 7 אינטש מסתובב

מה קורה מאחורי הרכב? לא משנה אם אתם נמלטים ממשטרת לוס אנג'לס במסגרת צילומים של סרט פעולה חדש או אם אתם מנסים להימנע ממפגש לא נעים עם המדרכה, מצלמה אחורית ברכב היא בהחלט פריט נחוץ. 
כשהיא מגיעה עם מסך לד (תאורה אחורית) בגודל 7 אינטש, מסתובב ונוח במיוחד, עם תמונה ברזולוציה גבוהה ושלט רחוק – מדובר בפריט שימושי למדי. 
המחיר: 14$ למצלמה, 31$ למסך, באתר אמזון. 
מתאים: לנהגים שיודעים שעוקבים אחריהם.

גגט2

איפה הכסף? בקופה!

כסף קטן מצטבר לכסף גדול, והקופה-ספל הזו תעזור לכם גם להפסיק לאבד את המטבעות הקטנים ברחבי המכונית, וגם לדעת מה הסכום שמחכה לכם בתוכה. 
הקופה החביבה ניתנת להשגה במספר צבעים, ומחירה 35$, באתר אמזון. 
מתאים: למי שרוצים להבטיח את הפנסיה. 

גגט3
 


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין