חוסכים בזמן: הדרך החדשה והנוחה של בעלי יונדאי ומיצובישי לעבור את הטסט לרכב


כמה שווה שעת עבודה שלכם? וכמה שווה הפרצוף של הבוס כשאתם מודיעים לו שמחר תגיעו רק בצהריים? וכמה שווים העצבים מעמידה בתור במכון הרישוי? העברת הטסט לרכב (מבחן הרישוי השנתי, בשמו הרשמי והמלא) הוא אחד ה'סידורים' הפחות נעימים שמחכים לנו בלוח השנה: אם הרכב חדש ותקין – בשביל מה לבזבז עליו בוקר שלם? ואם הרכב כבר לא במיטבו – הרי שאנחנו צפויים לאובדן של חצי יום עבודה, וגם למספר תיקונים קטנים ומציקים מסביב.

שירות 'איזי-טסט' של אוטוויק' הפך בשנה האחרונה לאחד השירותים המבוקשים ביותר שלנו – עשרות רבות של לקוחות השתמשו בו, המליצו עליו לחבריהם וחסכו זמן וטרחה. השירות מציע לבעלי יונדאי ומיצובישי העברת טסט באמצעות צוות המוסך שלנו.   

איך זה עובד?

יש שתי אפשרויות: האחת, 'איזי-טסט קלאסיק' – מגיעים עם המיצובישי או היונדאי לאוטוויק, ולא שוכחים את מסמכי העברת הטסט (כולל נספח ייפוי הכוח המצורף אליו), רישיון הרכב, תעודת ביטוח החובה וכמובן – תעודת הזהות של בעל הרכב המופיע ברישיון. איש הצוות שלנו יבצע עבורכם את העברת הטסט, ויחזיר את הרכב בהמשך היום. במקרה שיהיה צורך בתיקונים – אלה יבוצעו לאחר קבלת אישור מכם.   

והשנייה, שירות 'איזי טסט זהב' מאפשר לבעלי מיצובישי ויונדאי לעבור את הטסט מבלי לצאת מהבית או מהמשרד: מתאמים איתנו מראש את יום העברת הטסט – כולל שינוע, וביום המיועד אנו נגיע אליכם ונאסוף את הרכב מהמקום שנוח לכם – מהבית או מהמשרד, ונחזיר אותו אליכם לאחר העברת הטסט. עם מדבקה חדשה – ובלי כל התורים, הטרחה וכאב הראש.   

אם ידוע לכם על תקלה מסוימת, או אם אתם מעוניינים לגשת לטסט כשאתם 'מוכנים' יותר, נוכל גם לבצע בדיקה לקראת הטסט ולאתר תקלות מראש. בשנה האחרונה, רובם המכריע של המכוניות שביצעו העברת טסט – עברו אותו ללא תקלות ותיקונים.  

ובכל זאת, הנה כמה מהתקלות הנפוצות המתגלות בתהליך העברת הטסט. כדאי לכל מי שניגש לטסט לעבור על הנקודות האלה- ולחסוך לעצמו את הטרחה וההוצאה הכרוכות בקיום 'טסט חוזר':   

1. תאורה  – כל נורית קטנה יכולה להוות סיבה לכישלון בטסט. לכן, מומלץ לבדוק את הפנסים מכל צדי הרכב, כולל אורות הבלימה ואור הרוורס.

2. צמיגים – על הצמיגים (ארבעתם!) להיות תקינים, כלומר – לא שחוקים מדי וללא סדקים. 

3. בלמים – קשה להפריז בחשיבותה של מערכת הבלימה. את מידת השחיקה של דיסקיות הבלימה ניתן לבדוק בבדיקה קצרה במוסך. היא חשובה לא רק כדי לעבור את הטסט לרכב אלא גם לבטיחותכם. 

4. היגוי – הטסטרים יבדקו את תיבת ההגה והציריות. גם זו לא בדיקה שתוכלו לבצע בבית, ואם אתם חושדים בהגה שלכם שהוא 'מזייף' –  אנחנו ממליצים לבדוק זאת לפני הטסט.  

5. מערכת הפליטה – כאן בודקים את רמת הפליטה של חלקיקים מכלי הרכב לפי תקנות המכונות 'יורו 4'. רכב שלא יעמוד בתקנות זיהום האוויר לא יוכל לעבור את הטסט גם אם הרכב תקין מכל בחינה אחרת ואינו מהווה סכנה בטיחותית.

6. לוחית הרישוי – על המספרים להיות ברורים ובולטים, ועל הלוחית להיות שלמה וישרה. 

7. מגבים – אסור שיהיו סדוקים או יבשים. 

8. ציוד חובה (לפי החוק) – אפוד זוהר, משולש אזהרה, מגבה (ג'ק), צמיג רזרבי ופח אשפה.  

חשוב לזכור כי מרבית הבדיקות היום נערכות באמצעות מיכשור ממוחשב, ואין לבוחן אפשרות 'להתעלם' ממצאים בעייתיים, אפילו אם הוא נשוי לבת הדודה שלכם או שירת אתכם בצבא.  

לתיאום העברת הטסט שלכם
 


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין