חמישה דברים מיוחדים אצל נהגי יונדאי בירושלים


הירושלמים, וזה ידוע, עושים כל דבר קצת אחרת. כמוסך המרכזי של יונדאי בירושלים, וכמי שמוכרים את מכוניות יונדאי בירושלים מאז היום הראשון שהן מיובאות לארץ, אנחנו באוטוויק יודעים לספר כי גם כשמדובר במכונית – הירושלמים בהחלט מתנהגים אחרת מאשר שאר הנהגים במדינה. הנה חמש דוגמאות טובות לכך:

1. הירושלמים אוהבים מכוניות אוטומטיות – אולי זה בגלל העליות הרבות בעיר, אולי זה בגלל שירושלים היא עיר רוחנית שלתושביה – גם הנהגים שבהם – מנסים להימנע מעיסוקי החול, הירושלמים אוהבים מאוד רכב עם גיר אוטומטי: מעל 80% מהמכירות של יונדאי בירושלים הם עם גיר אוטומטי.

2. בירושלים המכוניות מגיעות לגיל מבוגר יותר – בשורה התחתונה, גיל המכוניות הממוצע של תושבי ירושלים הוא גבוה יותר מאשר בשאר המדינה. אין לדעת אם זה קשור להיותה של העיר עצמה עתיקה (אחרי הכל, רכב בן 20 נראה חדש בעיר בת אלפי שנים), אבל זאת עובדה.

3. בירושלים המכוניות גדולות יותר – המשפחות בירושלים גדולות יותר, ומכאן הפופולריות הגבוהה יחסית של מכוניות המתאימות למשפחתו גדולות יותר – כמו למשל יונדאי i30 CW, ואפילו I800 – דגם יונדאי ש(מחצית) מהמכירות שלו בארץ מתרחשות בירושלים. אחד מעשרה ישראלים גר בירושלים, אבל אחת מכל ארבע מכוניות יונדאי i800 נמכרת באולם התצוגה של יונדאי בירושלים.

4. הירושלמים נוהגים פחות – ישנם שני גורמים שמשפיעים על הקילומטראז': סוג הבעלות על הרכב (רכב חברה נוסע יותר – הרבה יותר!) וגיל הרכב (רכב חדש נוסע יותר מרכב ישן). אם נזכור כי רכבי חברה הם גם לרוב חדשים יחסית (עד 3 שנים), הרי שברור שהנהגים הירושלמים נוהגים פחות: בירושלים יש פחות 'רכבי חברה' ביחס לערים אחרות, הגיל הממוצע של כלי הרכב גבוה יותר. ויש עוד סיבות לכך – מערכת תחבורה ציבורית טובה יחסית לשאר הערים הגדולות ומרחקי נסיעה קצרים יותר למקום העבודה.

5. הנהגים בירושלים יותר מיומנים – וזה לא מפתיע. הנהיגה בעיר כוללת התמודדות עם מצבי כביש מורכבים יותר מאשר בשפלה: שלג וקרח בחורף, גלי חום קיצוניים בקיץ, וכמובן – שפע של עליות וירידות, חלקן מתונות – אבל חלקן מאתגרות במיוחד. אחת השאלות הנפוצות ביותר באולם המכירות של יונדאי בירושלים היא "איך הרכב סוחב בעליות?"

רוצים להתנסות בנסיעת מבחן ביונדאי ירושלים?


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין