חמישה טיפים לקניית רכב חדש


הגיע הזמן להחליף רכב, ואחרי שיקולים כלכליים ואחרים – החלטתם לקנות רכב חדש? אתם עומדים לפני צעד חשוב, ויש לשקול טוב איזה דגם והיכן לרכוש. לפניכם חמישה טיפים לקניית רכב שכדאי לזכור כשקונים רכב חדש:

בחירה נכונה

חשבו באמת מה הסיבה לקניית רכב חדש. האם זו נוחות נהיגה מקסימלית, חיסכון בדלק, או דווקא מראה? קטגוריות הרכב שונות מאד זו מזו. קניית רכב קומפקטי, לדוגמא, לא תתאים למשפחה שמונה חמש נפשות. אספו כל מידע רלוונטי – אתרי אינטרנט אינפורמטיביים, פורומים, מגזינים מקצועיים וכתבות בעיתונים.
לאחר שיעורי הבית צמצמו את מבחר הרכבים העצום לשניים או שלושה דגמים שאהבתם, שעליהם תרצו לבצע נסיעת מבחן.

התקציב – שווה להשוות

יבואנים מסויימים מציעים הצעות לפריסת תשלומים ללא ריבית, אחרים מציעים תוספות חינם או הנחות על תוספות הכרחיות כמו אזעקה. לכן אל תוותרו על השוואת המחירים וסקר השוק. חשוב לקחת בחשבון גם את ההוצאות הנלוות, כמו ביטוח רכב וטסט.

סוכן מקומי – הטבות ויחס אישי

כשקונים רכב חדש בסוכנות המקומית בעירכם, לרוב מחיר הרכב זהה למחיר בסוכנות המרכזית של היבואן. עם זאת, אצל הסוכן המקומי אפשר לקבל הטבות נוספות, וכמובן יחס אישי. ולא נשכח את העובדה שהרכב החדש שלכם ימשיך להיות מטופל במרכז השירות המקומי בשנים הקרובות.

נסיעת המבחן – חובה

גם אם ערכתם השוואות, סקר שוק, בדיקת רשימות אבזור – אל תוותרו על נסיעת מבחן. כך תוכלו לראות אם המושבים ותנוחת הנהיגה נוחים, מה מידת הרעש בתא הנוסעים, עד כמה המכונית נוחה לנסיעה ולתפעול והאם היא באמת מתאימה לכם. אל תתביישו לבדוק אם עגלת התינוק נכנסת לתא המטען. ואם מישהו נוסף עתיד לנהוג ברכב – רצוי שיבוא גם הוא להתנסות בנהיגה.

אספקה תקינה

אם הרכב שאתם קונים לא נמצא במלאי, ודאו שמועד האספקה רשום בחוזה. בשעת המסירה בדקו את הרכב בצורה מדוקדקת, ודאו שכל מה שהזמנתם קיים ופועל בצורה תקינה. זכרו שהיבואן מחויב לתקופת האחריות ואל תהססו לפנות ולתקן כל חלק פגום או כל בעיה שמתעוררת.

לתאום נסיעת מבחן


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין