טיולי אביביים לכל המשפחה


מזג האוויר מתחמם ושעון הקיץ הגיע. מה יותר טוב מלאסוף את המשפחה, להיכנס לרכב ולצאת לטיול? האביב היא העונה היפה ביותר והנעימה ביותר לטייל. אספנו לכם שלוש הצעות מעניינות לטיולים משפחתיים בארץ לעונת האביב.

אל תשכחו לתדלק, לנסוע בזהירות, להסתכל סביב וליהנות!

נחל אלכסנדר וחוף בית ינאי

אם עוד לא לקחתם את הילדים לטיול ליד נחל אלכסנדר – האביב הוא הזדמנות מעולה לעשות זאת, לפני שמגיעים הקיץ, הלחות והחום. בקטעו התחתון נחל אלכסנדר הוא נחל איתן, וזורמים בו מים כל השנה. מים אלה מהווים בית לצב הרך. לצב זה שיריון רך ביחס לקרובו הצב המצוי, המוכר לנו מהגינה ומהשדה. הודות למזון העשיר שמקבלים הצבים בנחל, הם מגיעים עד לאורך של כמטר ועשרים ס"מ, ומשקלם – עד 50 ק"ג.

הסיור נמשך כשעה וחצי והוא משולב בעליה לתצפית בחורבת סמארה, הליכה בין משטחי פריחה מרהיבים ותחנות הפעלה. הצבים, הצמחיה, חורשת האקליפטוס, הפריחה האביבית של נוריות וצבעונים – כל אלה יחד יוצרים חוויה משפחתית נהדרת. לאחר ביקור בנחל אלכסנדר, אפשר ללכת לחוף בית ינאי הסמוך והיפהפה וליהנות מחולות זהובים, ממים נעימים ומשירותי החוף. ניתן אף להישאר ללון בחוף – באיזור המסומן.

נחל חלילים 

למרגלות מבשרת ציון מסתתרת שמורת טבע ובה אתרי עתיקות, טראסות, בוסתנים, חורש טבעי, חיות בר, וגולת הכותרת: מערות טבעיות היוצרות צורות חלילים ומקנות לנחל את שמו. אורכה הכולל של המערה הוא כ-40 מטרים, וגובהה כמטר וחצי. זוהי הרפתקה משפחתית נהדרת – לצאת יחד לתור את מערת החלילים.

שמורת הטבע עדולם

בשפלת יהודה, בינות לשיחי החורש הים תיכוני והנוף הפתוח של שפלת יהודה, נמצאת שמורת הטבע עדולם. בשמורה היפהפיה ישנו מסלול הליכה רגלי המותאם למשפחות, העובר בין פריחות אביב משמחות, מצפה, ושלוש מערות. אחת מהמערות קרויה "מערת המסתור", והיא דורשת זחילה במחילות חשוכות ומסתוריות. הרפתקה כיפית לילדים ולמבוגרים!
שימו לב, המסלול אינו מתאים לעגלות.

טיול מהנה!


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין