יום ירושלים 2013: שלושה אתגרים ירושלמיים לנהגים


ירושלים היא סמל – בכך יודה כל פוליטיקאי מתחיל. אבל בנוסף לשלל הכתרים שקושרים לה, היא גם מהווה סמל עבור נהגים, בעיקר אלה שאינם ירושלמים – סמל לעיר שקשה לנהוג בה וקשה להתמצא בה. לרגל יום ירושלים הכנו כאן רשימה של חמישה אתגרים לנהגים. לכל אתגר הצמדנו דגם של יונדאי שמאפשר לעמוד בו בגבורה:

האתגר הראשון: העליות המאתגרות של ירושלים (ההמלצה של אוטוויק: קחו אותן יונדאי סנטה פה)

לפני עשרים שנה רכב אוטומטי נחשב למותרות נדירות, ומרבית המכוניות היו מצוידות בגיר ידני. כל תלמיד נהיגה זוכר את האתגר החמקמק של 'זינוק בעליה'. עבור חברינו מהשפלה העליות עדיין מהוות אתגר לא פשוט, ואנחנו שמחים לשלוח אותם לזנק בעליות האהובות עלינו: העליה הכי מוכרת – מרחוב אגרון לכיכר צרפת, העליה הכי ירוקה – מצומת כרם לעין כרם, העליה הכי מהירה ורחבה – מצומת פת לגילה (רחוב דב יוסף) ולסיום – העליה עם הכי הרבה רמזורים – רחוב בצלאל, מהמפגש עם שדרות-צבי ועד פינת טרומפלדור (הגידם).   
ההנעה 4*4 של הסנטה-פה, יחד עם עצמת המנוע יאפשרו לכם לזנק בעליות ולהשאיר מאחוריכם אבק, סליחה, אוויר הרים.   

האתגר השני: למצוא חניה במרכז ירושלים (ההמלצה של אוטוויק: קחו אתכם יונדאי i10)

לחנות במרכז העיר, ועוד באופן חוקי, זהו אתגר אמיתי בכל עיר בעולם. בירושלים יש כמה גורמים נוספים שמקשים על העניין – הסדרי תנועה שמשתנים, רכבת קלה שנסללת ולאחרונה גם נוסעת וחוסמת את רחוב יפו לתחבורה פרטית, וכמובן –עליות, רחובות צרים ושאר המאפיינים של מרכז עירוני צפוף. 
כדי לבחון עד כמה אתם 'שועלי חניה ירושלמיים' צאו למצוא חניה בככר ציון ביום שישי בצהריים, במגרש הרוסים ביום שישי בערב, או בגן הפעמון באחד מערבי שבוע הספר. 
וכדי לעמוד באתגר הזה כמו גדולים – אנחנו ממליצים על יונדאי i10, דגם הסופר-מיני החדש והעירוני של יונדאי. עם אורך צנוע של 3.5 מטר בלבד, ומערכת היגוי מתמסרת ונוחה, היא תוכל להפוך את המרחב הקטן ביותר שתמצאו לחניה מרווחת. לכם רק נשאר לזכור לשלם עבור החניה.   

האתגר השלישי: להיות שונה בלי להרגיז אף אחד (ההמלצה של אוטוויק: יונדאי וולוסטר)

ירושלים היא עיר עם הרבה אידיאולוגיה, הרבה דעות, הרבה קבוצות אוכלוסיה – חלקן דומות זו לזו וחלקן שונות מאוד מהאחרות. האתגר השלישי והאחרון שלנו הוא להיות שונים ואפילו פרובוקטיביים – ובכל זאת לא להרגיז אף אחד. כמה דוגמאות של עמידה באתגר הזה אפשר לראות בתערוכות הבוגרים של בצלאל ושל בתי הספר השונים לאמנות, לתיאטרון ולקולנוע בעיר (שנפתחות ממש בחודש הבא), ואילו על הכביש אפשר לראות זאת בצורה אחת, בולטת ומיוחדת – יונדאי וולוסטר החדשה. מכונית ספורטיבית ולא סימטרית, עם שלוש דלתות – אחת מצד הנהג ועוד שתיים מהצד השני. מקוריות? זה כל הסיפור. 
 


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין