יונדאי חושפת: ix35 – "הטוסון החדש"


נכון, אתם אוהבים את הטוסון, אפילו אוהבים מאד – כבר מספר שנים שהוא רכב השטח הקומפקטי הנמכר בישראל. ובכל זאת, ביונדאי בטוחים שאת המחליף של הטוסון תקבלו בזרועות פתוחות. הנה הוא לפניכם: ה-ix35. יש את כל מה שאתם אוהבים בטוסון ויותר, הרבה יותר.

המלך מת – יחי המלך החדש

Hyundai_ix35

אחרי 5 שנים של הובלת הקטגוריה, הטוסון עומד לרדת מהבמה – ולפנות את המקום ליורש הצעיר, האנרגטי והמצודד  שפיתחו עבורו מהנדסי יונדאי.

יונדאי טוסון ix, או בשמו המלא ix35, הוא פרי פיתוח שנמשך שלוש שנים והושקעו בו כ-225 מיליון דולר. התוצאה: הדגם המתקדם שיחליף את אחד הלהיטים הגדולים שיצאו מבית היוצר של יצרנית הרכב הקוריאנית. הדגם הראשון הושק בקוריאה בקיץ האחרון, וזכה לתגובות נלהבות.

יותר חזק ויותר בטוח: ה- ix35 יציע שיפור באבזור ובבטיחות ויכלול גם מערכת בקרת יציבות מתקדמת (ESP), מערכת לסיוע בנסיעה במורד בשטח, הבהוב אורות מהיר בבלימת חירום, מצלמת רוורס, אופציה לגג זכוכית פנוראמי, חישוקים אופנתיים, שש כריות אוויר ושיפורים נוספים.

רשימת האבזור הפוטנציאלי ארוכה ומרשימה, כאמור, אך עדיין לא ידוע מה יהיו רמות הגימור שייובאו לישראל.
יותר ספורטיבי ויותר אלגנטי: מבחוץ, מציע ה- ix35 עיצוב אירופאי ומראה ספורטיבי יותר לעומת קודמו. הטוסון החדש גם ארוך יותר (ב-9 ס"מ שלמים!), ומגיע ל-4.41 מטרים. הוא גם התרחב ב-2.5 ס"מ, והרוחב המעודכן הוא 1.82מטר, בסיס הגלגלים צומח בס"מ אחד ל- 2.64 מטרים, ואילו הגבוה דווקא ירד ב-3 ס"מ (ל-1.65 מטר), והוא מתאים יותר לנסיעות הכביש.

המועד המדויק של הגעת הדגם לישראל טרם נמסר רשמית, אך הוא צפוי להיות במחצית 2010. החשיפה העולמית מתוכננת בתערוכת הרכב של פרנקפורט במחצית ספטמבר. שם, ביריד הרכב החשוב בעולם, יתפרסם גם המפרט המלא של הלהיט הגדול הבא.


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין