צפו: מערכות בטיחות יונדאי


בעבר, הסתפקנו בחגורת בטיחות ובתשומת הלב הרבה של הנהג – אבל היום, מערכות מתקדמות מתריעות בפנינו על גלישה מנתיב הנסיעה, עוזרות לנו להתמודד עם נסיעות 'גז-ברקס' בתוך העיר, עוקבות אחר לחץ האוויר בצמיגים, מתאימות בין כיוון אורות הדרך וסיבוב ההגה, ועוד – הכל כדי לשפר את בטיחות הנסיעה שלנו ושל המשתמשים האחרים בדרך, בין אם מדובר בהולכי רגל או בכלי רכב.

אתם מוזמנים להכיר את מערכות הבטיחות החדשניות של יונדאי ואת שמותיהם המקוצרים, וגם לצפות בסרטון משעשע (וילדותי משהו) שהפיקה קבוצת הבטיחות העולמית של יונדאי (מערכות בטיחות הרכב של יונדאי).

כל מערכות בטיחות יונדאי, כל ראשי התיבות שלא הכרתם

AEB

Autonomous emergency braking

שילוב של טכנולוגיית רדאר וחיישני מצלמות, מערכת AEB מסייעת במניעת התנגשות בכלי רכב אחרים או בהולכי רגל, על ידי הפחתה אוטומטית של מהירות הנסיעה ובהתרעה לנהג על סכנת התנגשות. בשילוב עם מערכת ESC, היא מבטיחה הגנה טובה יותר באמצעות בלימה אוטומטית בזמן סכנה.

AHSS

Advanced high strength steel

ASCC

Advanced smart cruise control

בתנועה בתוך העיר, בתנאי גודש ופקקים ("גז-ברקס"), מערכת ASCC מבוססת על חיישני רדאר ומפעילה באופן אוטומטי את הבלמים או מגבירה את המהירות, על מנת לשמור על מרחק בטוח מכלי הרכב האחרים שבדרך.

BSD

Blind spot detection

שום קשר ל-BSD שבחדשות – מערכת BSD של יונדאי עוקבת בטכנולוגיית רדאר אחרי עצמים הנמצאים בסביבת הרכב, ומתריעה מפני מצבים מסוכנים.

DBL

Dynamic bending lights

מערכת המאפשרת לאורות הדרך 'לעקוב' אחרי סיבוב ההגה. פונים ימינה? האורות יפנו גם הם, יאפשרו שדה ראיה רחב יותר ונהיגה בטוחה יותר, גם בחושך ובתנאי דרך מאתגרים.

VSM

Vehicle stability management

מערכת בקרת היציבות כוללת חיישנים שונים המספקים מידע בטיחותי על יציבות הרכב, מידע שהוא חיוני במיוחד בנסיעה בכביש רטוב, קפוא או מושלג.

ESC

Electronic stability control

מערכת מתקדמת הפועלת בטכנולוגיית מוליכים למחצה, עוקבת אחרי שינויים במתח הבלמים וביעילותם, בכל צמיג בנפרד, בסיבובים ובתנאי שטח קשים. מערכת ESC  מסייעת בשמירה על יציבות הרכב ועל בטיחות הנסיעה.

HAC

Hill start assist

זינוק בטוח בעלייה – מערכת חכמה המאפשרת גם למי שנוהגים ברכב עם גיר רגיל, וגם לי שאינו מיומן בטופוגרפיה הירושלמית, לזנק בביטחה במעלה הגבעה, ההר והחיים עצמם.

LDWS

Lane departure warning system

בעזרת מצלמה, מערכת LDWS  מתריעה על גלישה מהנתיב המיועד, אם הדבר נעשה ללא איתות.

LKAS

Lane keeping assist system

מתריעה על גלישה מנתיב הנסיעה, בעזרת מצלמה המותקנת בחזית הרכב.

בשילוב עם הגה כוח מנועי, המערכת מסייעת לכוון את ההגה בחזרה אל נתיב הנסיעה המקורי.

SHBA

Smart high beam assist

מערכת אוטומטית המחליפה בין אורות "גבוהים" לאורות "נמוכים", ובכך מספקת תאורה מיטבית לתנאי הדרך, מונעת סינוור מסוכן מכלי רכב אחרים, ומאפשרת להתרכז בנהיגה עצמה.

TPMS

Tire pressure monitoring system

מנטרת את לחץ האוויר בכל ארבעת הצמיגים, ומתריעה על כל סימן של לחץ נמוך.

VSM

Vehicle stability management

מערכת בקרת היציבות כוללת חיישנים שונים המספקים מידע בטיחותי על יציבות הרכב, מידע שהוא חיוני במיוחד בנסיעה בכביש רטוב, קפוא או מושלג.

ועכשיו – דמיינו שכל מערכת היא מפלצת קטנה וחביבה, וצפו בסרטון הבא: מערכות בטיחות הרכב של יונדאי


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין