מיצובישי ספייס-סטאר


מיצובישי ספייס-סטאר היא קטנה, חכמה וחסכונית באופן מפתיע. המרחב הפנימי שלה נעים ומרווח, והתנהגותה בכביש מעניקה חווית נהיגה מפנקת. בנפח מנוע צנוע, עם צריכת דלק צנועה עוד יותר, היא נבחרה לאחת המכוניות הירוקות ביותר שאינן היברידיות. 

הנה עשרה דברים שלא ידעתם על מיצובישי ספיס-סטאר:

1.      מיצובישי ספייס-סטאר הוצגה לראשונה בשנת 2012 בתערוכת הרכב של טוקיו. היא משווקת תחת שם זה באירופה, ובשאר העולם היא נקראת מיצובישי מיראז'.  

2.      מיצובישי ספייס-סטאר קשורה למספר דגמים קודמים של החברה: היא נחשבת ליורשת של מיצובישי קולט הוותיקה בקטגוריית הסופר-מיני; מבחינה טכנולוגית, היא גרסת ההצ'באק של מיצובישי אטראז' (שהיא גרסת הסדאן). ואילו מבחינת שמה, הוא זה לדגם ה-MPV של מיצובישי, ששווק בשם זה בשנים 1999-2006.

3.      בישראל משווקת מיצובישי ספייס-סטאר בשני גימורים: invite בנפח מנוע 999 סמ"ק וגיר ידני, ו-instyle בנפח מנוע 1193 סמ"ק וגיר אוטומטי.

4.      דלק? לא תודה! מיצובישי ספייס-סטאר מתאפיינת בצריכת דלק חסכונית במיוחד: נתוני היצרן מלמדים כי בנהיגה בינעירונית (בתנאי מישור, כמובן) מסתפקת הספייס-סטאר invite ב-3.6 ליטרים למאה ק"מ – כמעט 28 ק"מ לליטר!). הצריכה הגבוהה ביותר – דגם instyle (בעל גיר אוטומטי ומנוע בנפח גדול יותר) מגיע בנהיגה עירונית ל-5.1 ליטרים למאה ק"מ, כמעט 20 ק"מ לליטר.

5.      מגזין 'פורבס' בחר בה לרשימת '12 המכוניות הירוקות ביותר לשנת 2014' – והיא אחת משתי מכוניות שאינן היברידיות ברשימה המכובדת הזו.

6.      מזנקת בעליה בקלות – הודות למערכת HSA: המערכת בולמת את הרכב במשך שתי שניות כאשר מזנקים בעליה, למניעת הידרדרות.

7.      מיצובישי ספייס-סטאר מצויידת במערכת בקרת יציבות אקטיבית (ASC) עם בקרת משיכה (TCL). מערכת בקרת היציבות האקטיבית נעזרת בחיישנים לניתוח תנועת המכונית ואחיזתה בכביש, וכאשר היא מזהה החלקה – היא בולמת את הגלגלים ומווסתת את תפוקת המנוע כדי לשמור על היציבות.

8.      מיצובישי ספייס-סטאר מורכבת במפעלי מיצובישי בתאילנד ומובלת לישראל באוניות לנמל אילת.  

9.      תא המטען של מיצובישי ספייס-סטאר מציע נפח של 235 ליטרים ומשקלה העצמי הוא 845 קילוגרם, והמשקל המקסימלי שלה, יחד עם הנוסעים והמטען – 1290 ק"ג.

10. מהירותה המירבית של המיצובישי ספייס-סטאר היא 172 קמ"ש.

 


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין