פותחים את עונת הפיקניקים


אוויר ואווירה בהר הרוח בנטף
הר הרוח, באזור המערבי של הרי ירושלים, מקיים שילוב מוצלח במיוחד של מרכיבים לפיקניק מושלם. פריחה מרהיבה ונוף מרשים לסתלבטנים מחד ומתקני משחקים לילדים נמרצים ומסלול הליכה נעים למשפחות חרוצות מאידך. יער שופע צל לחוויית הארוחה בחיק הטבע ושולחנות פיקניק להרחקת הנמלים והחול. מי שרוצה לעשות על האש יכול, אבל אם לא מתחשק אז בסמוך יש חוות גבינות משובחת (חוות הר הרוח).

איך מגיעים? מכביש מס' 1 פונים לאבו גוש וממשיכים ברחוב הראשי של הכפר עד מסעדת קארוואן, שם פונים שמאלה לכיוון נטף והר אדר ומתחילים לטפס בכביש הצר. לאחר כ-400 מטרים פונים שוב שמאלה לנטף ובמזלג הבא שוב שמאלה להר הרוח. לאחר הכניסה לשמורה חולפים ליד חוות הגבינות "הר הרוח" ולאחריה התפצלות ימינה או שמאלה. לכל כיוון שתפנו, בסוף תגיעו לחניון יפה ומסודר, נוף מקסים ואוויר הרים משובח גם בימים החמים ביותר.

טבע והיסטוריה בפארק בריטניה

פארק בריטניה משתרע על שטח עצום של 40,000 דונם, ופיתוחו מהווה חלק ממאבק אקולוגי לשמירת השטחים הפתוחים של אזור מרכז הארץ. בפארק הצליחו לשמר חלקים מהחורש הטבעי, באביב מצטרפת אליו פריחה קסומה והוא גם ביתם של מינים רבים של בעלי חיים. עוד תמצאו בפארק שרידי אתרים היסטוריים, מערות ונקודות תצפית.
חניון הברוטיה, על דרך הפארק הראשית, בסמוך לחורבת עיי כידון, מציע אזור פיקניק מסודר, מוצל ונוח. בשטח מתקני שעשועים, עצי בוסתן ושפע חורבות שיקסמו ויעסיקו ילדים הרפתקנים, בזמן שההורים שקועים בלגימת יין וטעימת גבינות, שנרכשו באחד מיקבי הבוטיק שבדרך.

איך מגיעים? בכביש 38 משער הגיא לכיוון קריית גת, פונים ימינה לכיוון שריגים-ליאון. חולפים על פני הכניסה לישוב עד לפניה שמאלה לכיוון הפארק, משם נסיעה בת כ-200 מטר על דרך עפר.
ניתן למצוא מידע נוסף על פארק בריטניה באתר קק"ל

קסם ומים בפארק בגין

פארק בגין מציע מגוון פינות חמד קסומות, בוסתנים, מסלולי הליכה ומסלולי אופניים באורכים שונים המתאימים למשפחות, וכמובן, חניוני פיקניקים. חניון עין קובי הוא הרומנטי שבהם, ולו רק מהסיבה שאין בו מתקני שעשועים לילדים… החניון נמצא בסמוך לחורבת עין קובי ולמעיין נובע הזורם בניקבה אל בריכה תת קרקעית וממנה בניקבה נוספת אל בריכה חיצונית בנויה.
אפשר לטבול בבריכה או רק לשכשך את הרגליים. אפשר להשתמש במתקני החניון לפיקניק משפחתי מושקע ואפשר (ואפילו מומלץ) לקחת סלסלת פיקניק מלאה צ'ופרים, שמיכה, ספר טוב, מוזיקה ובן או בת זוג, למצוא פינה חבויה ולהיעלם לכמה שעות.

איך מגיעים? לפארק יש שלוש כניסות. חניון עין קובי נמצא קרוב לשער מבוא בית"ר, הנמצא כ-700 מטרים ממזרח לכניסה ליישוב מבוא בית"ר, על כביש 375, ליד אבן הקילומטר מס' 8.
ניתן למצוא מידע נוסף על פארק בגין באתר הקק"ל.


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין