שנה חדשה, מכוניות חדשות: יונדאי, 2013


בעבר, 'שנת המודל' של הרכב היתה זהה, פחות או יותר, לשנת הלימודים: החל מחודש ספטמבר נמכרו מכוניות מדגמי השנה הבאה. היבואנים היו מקפידים לשווק את הדגמים החדשים החל מסוף הקיץ, ולהפסיק למכור את הדגמים הוותיקים (במקביל).

כיום, לאחר שינויים רבים שעברו על שוק הרכב, אין עוד תאריך אחד שבו מתחילים במכירת הדגמים החדשים – והשקות הדגמים החדשים נפרשות לאורך השנה כולה. אבל לא אנחנו נפספס הזדמנות כמו תחילת השנה האזרחית החדשה כדי לספר לכם על הדגמים החדשים שעתידים להופיע השנה באולם התצוגה של יונדאי, בקומה השניה של 'אוטוויק'.

מסכמים שנה של חידושים: שנת 2012 ביונדאי  

השנתיים האחרונות עמדו בסימן שינויים וחידושים ביונדאי העולמית וכמובן שגם אצלנו, ביונדאי ירושלים. מגוון הדגמים התחדש כמעט לחלוטין, כפי שניתן לראות מסיבוב קצר באולם המכירות.  

יונדאי 'אטוס' הוחלפה ביונדאי i10, ואילו יונדאי גטס הפופולרית פינתה את מקומה ליונדאי i20 שזוכה להצלחה גם היא. יונדאי i30 ממלאת את משבצת ה'קומפקט', ולאחרונה הגיעה היונדאי i40 ותפסה את מקומה של הסונטה הוותיקה. יונדאי i25 גלשה ברכות למקום שהיה שמור לאקסנט, ואילו בגזרת מכוניות הפנאי-שטח, נפרדנו מהטוסון, וקיבלנו בברכה את יונדאי ix35.
ולא רק חילופים נרשמו – אלא גם כניסה לקטגוריות חדשות: לראשונה בישראל, הציגה יונדאי רכב קופה. יונדאי וולוסטר, שזוכה לביקושים ערים ובולטת בזכות המחיר, הביצועים – ולא פחות מכך גם בחוסר הסימטריה שלה: דלת אחת מצד הנהג, שתי דלתות מהצד השני. 

מחדשים בשנת 2013: וולוסטר טורבו, i30 ידנית, סנטה פה דיזל

לאחר שורת ההשקות של השנתיים האחרונות, 2013 מוצאת את יונדאי עם מבחר דגמים עדכני וחדיש. לכן ההשקות שנערכו בחודשים האחרונים של 2012 ואלה הצפויות בשנה הקרובה הן צנועות, יחסית – אך בהחלט מרגשות: 

יונדאי סנטה-פה תושק גם בגירסת הדיזל, עם צריכת דלק חסכונית יותר ועם עיצוב עדכני ומלא תנועה. הנה מבחן הדרכים שעשו לה ב'מאקו'.
יונדאי וולוסטר תגיע בגירסה הספורטיבית והעצבנית שלה – וולוסטר טורבו, עם לא פחות מ-186 כוחות סוס, וגיר ידני – לחווית נהיגה עוצמתית. הנה הביקורת של 'דה מרקר'.
אחרונה חביבה – היונדאי i30 סטיישן, הפונה לשוק המשפחתי, ובהחלט פורצת את הגבולות המסורתיים של דגמי הסטיישן. הנה מבחן הדרכים שערכו לה באתר 'מאקו'.

ובשנים באות: דגמי קונספט ומכוניות העתיד 

ומה מחכה לנו בשנים הבאות? ובכן, ענף הרכב כולו עומד לקראת שינויים גדולים, ויונדאי, כמובילה עולמית, שוקדת כבר עכשיו על פיתוחים עתידיים שעליהם נרחיב במאמר נפרד – אך כבר עכשיו נוכל לספר כי מדובר במכוניות חשמליות, במכוניות שניתן לנהוג בהן בדרכים מפתיעות, ובמכוניות שלוח המחוונים שלהן מוקרן על גבי השמשה הקדמית ועוד. טעימה עתידנית ראשונה אפשר לקבל כבר היום, ביונדאי i40 המצויידת בתוכנה המאפשרת למכונית לחנות בעצמה (כן כן, לחנות בעצמה!). 

להזמנת נהיגת מבחן ביונדאי i40 (החניה – עלינו) 
 


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין